Autor Zpráva
Pavel V.
Profil *
Ahoj,bojuju s tím, jak přidat odkaz na jednotlivé řádky výpisu z MySQL. Stačí, aby to odkazovalo pouze na stránku novinky.php.
Mohu požádat zkušenejší kolegy o radu :-) ? Jsem v MySQL začátečník
Díky moc, Pavel

<div style="padding-right:15px">
<?php
$db="agr";
$link = mysql_connect('localhost', 'root', 'root');
if (! $link) die(mysql_error());
mysql_select_db($db , $link) or die("Nelze otevrit databazi $db: ".mysql_error());
$result = mysql_query("SELECT * FROM novinky"); 
while($row = mysql_fetch_assoc($result))
{
//echo "".$row['obrazek']."";
;
print "<h3>".$row['nadpis']."&nbsp;</h3>".date('j M Y', strtotime($row['datum']))."&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;".$row['popis']."<br>";
}
?>
</div>
panther
Pavel V.:
chceš-li provést výpis na stránce novinky.php, vlož select z DB do tohoto souboru.

Nebo je problém jinde? Kde? Jaký?
Pavel V.
Profil *
panther:
Mám úvodní stránku, kde se mě v DIVu zobrazují novinky z databáze MySQL. A potřebuji, aby nadpisy <h3> m2li odkay na page novinky.php . Snad jsem to napsal srozumitelne :-)
panther
Pavel V.:
tak tam ten odkaz vlož. Jestli má směřovat na novinky, tak <h3><a href="novinky.php">$row['nadpis']</a></h3>, jestli na konkrétní novinku, tak třeba na novinky.php?id=$row['id'], jestli tedy vedeš sloupec pojmenovaný ID.
Pavel V.
Profil *
panther:
tak jsem to zkusil a zobrazuje se mě na webu chybka: Parse error: parse error, unexpected T_STRING in C:\www\agro_v3\novinky_prave.php on line 12
KOD:
print "<h3><a href="novinky.php">".$row['nadpis']."</h3></a>".date('j M Y', strtotime($row['datum']))."&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;".$row['popis']."<br>";
panther
Pavel V.:
ano, máš tam syntaktickou chybu (chybné, neescapované uvozovky). Na to snad nemusíš psát na fórum, ne? Opravit si syntaktické chyby bys zvládnout měl.
Alphard
[#5] Pavel V.
Souhlasím s [#6] panther
Přemýšlíme (bavili jsme se o tom s Majklem), že tyto triviální chyby nebudeme na fóru vůbec řešit.
1. Zvýraznil jsem vám syntaxi v [#5]
2. Uvozovky