Autor Zpráva
JohnnyNet
Profil *
Ahoj,
jsem začátečník s Nette a snažím se ho nainstalovat na svůj web. Mám doménu a na ni jsem vše nainstaloval podle oficiálního návodu (http://doc.nette.org/cs/quickstart/co-budeme-potrebovat) ale při kontrole - když zadám example.com/document_root/ mi to vždy hodí 500 internal server error.

Nevíte, prosím, kde by mohla být chyba? Hledal jsem všude, ale nikde nic... Možná je to tak primitivní problém, že ho nikdo neřešil :) děkuji za pomoc
Jan Tvrdík
Profil
JohnnyNet:
1. Zkontroluj, zda adresáře temp a log jsou zapisovatelné.
2. Zkus Requirements Checker
3. Zapni laděnku „natvrdo“ – Debug::enable(Debug::DEVELOPMENT) + $application->catchExceptions = FALSE; (oboje v bootstrap.php)
Majkl578
Profil
Příště problémy, které souvisí přímo s frameworkem, řeš na příslušném fóru. Kdyby jsi tam hledal, určitě bys našel odpověď, kterou ti dal Jan Tvrdík.
JohnnyNet
Profil *
Hledal jsem, ale i tak nic nenašel. Adresáře jsou zapisovatelné, requirements checker odpovídají správně, a ať dám do bootstrapu cokoliv, dělá to to samé (i když ten bootstrap třeba smažu - čili přijde mi, jako by to k němu ani nemělo přístup).
Z tohoto mě napadá že by mohl být problém v .htaccess. Ale i když jsem odkomentoval řádek # RewriteBase / (jak jsem našel na stránce quick start na nette.org) nic se nezměnilo.
Dodávám, že na localhostu to funguje bez problému.
Ještě jednou děkuji za ochotu, věřím, že řešení bude jednoduché :)
Majkl578
Profil
Ta 500 je od Nette nebo Apache?
JohnnyNet
Profil *
Právě že od Apache.
Každopádně pozor - teď jsem smazal obsah celého souboru .htaccess v /document_root/ a už mi to napsalo, že je Nette úspěšně nainstalováno. Jsem sice rád, ale počítám s tím, že to asi i tak nestačí ke správnému fungování s hezkými url. Nebo to nevadí?
JT
Profil *
Pravděpodobně nemáš na serveru funkční mod_rewrite.
Majkl578
Profil