Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
tomasck Profil |
#1 · Zasláno: 27. 11. 2010, 14:50:24
Dobrý den. Abych vás seznámil se situací - HTML ovládám snad dobře, ale nikdy jsem nechodil ani nestudoval nic s PC, takže jsem samouk.
Můj problém je následující - moje sestra potřebuje vytvořit dotazník ohledně její bakalářské práce, dotazník jsem jí vytvořil a mám poslední problém spočívá v tom, že nedokážu vytvořit script, který by odesílal formulář na zadaný email, kde by se s tím dalo pracovat. Celé forum sem proběhl, přečetl vše o PHP (nejen na webu a vaše rady tady na foru, ale i všude možně jinde. Ještě abych dodal, je to webzdarma, ale četl jsem, že tam by ten PHP měl fungovat. Nebudu to sem kopírovat, protože bych si určitě uřízl ostudu, ten můj pokus o PHP script je to, co jsem našel na různých webech jako radu a snažil se to z toho vytvořit, takže asi pěkná blbost. Nenašel by se někdo, kdo by mi poskytl svůj ICQ kontakt a probral by se mnou ten PHP script? (popřípadě pomohl upravit do konečné podoby?) Děkuji moc za odpovědi. |
||
Keeehi Profil |
#2 · Zasláno: 27. 11. 2010, 14:52:31
|
||
tomasck Profil |
#3 · Zasláno: 27. 11. 2010, 14:56:14
Keeehi:
Tady jsem opravdu byl, jenže to PHP je hrozně rozdílné od HTML (podle mě). Navíc jak jsem psal, opravdu s tím nemám vůbec žádné zkušenosti, proto jsem se sem obrátil pro radu. Kdybych nad tim nestrávil tolik času, nikoho bych tím neotravoval. |
||
Keeehi Profil |
#4 · Zasláno: 27. 11. 2010, 15:13:24
Pak by to mohlo vypadat nějak takto: