Autor Zpráva
David1256
Profil
Jsem začátečník s MySQL a snažím se ho aplikovat na různé příklady, jeden z nich je tento: Po odeslání formuláře, kde je input na číslo, se ono číslo z inputu přičte do dané buňky v databázi. Problém je, že mi to hlásí chybu

Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /3w/wz.cz/f/funradio/zkouskamysql.php on line 8

Kterou mi to hlásí vždy, když s danou funkcí mysql_fetch_array() pracuji.
Dále jsem okomentoval jednotlivé části mého kódu a byl bych rád, kdybyste mi opravili komenáře, které jsou nesprávné, abych MySQL správně chápal.
Dále přikládám tabulku z databáze s názvem klikani.

Zde je můj kód:
<form method="POST">
<input type=text name="cislozformulare">
<input type=submit value="Přičti">
<?php
$spojeni = MySQL_connect("mysql.webzdarma.cz","***","***");   //spojení s databází
$cislo=mysql_query("SELECT cislo FROM klikani WHERE ID=1 ;");   // do proměnné číslo přiřaď buňku s číslem
$zaznam=MySQL_Fetch_Array($cislo);    // do pole proměnné záznam převeď $cislo tzn. tu buňku cislo
$cislo = $zaznam["cislo"]; // do proměnné $cislo přiřaď hodnotu  $zaznam pole cislo tzn. buňka obsahující číslo
mysql_query("INSERT into klikani SET cislo='".($_POST["cislozformulare"]+$cislo)."' where ID=1 ;");   //  do buňky číslo přičti hodnotu z formuláře
echo $cislo; // vypiš hodnotu buňky cislo, kde je ID rovno 1
?>
</form>


Zde http://www.funradio.wz.cz/zkouskamysql.php na živou ukázku.
Díky všem na případné rady.

Moderátor panther: Smazány příst. údaje k DB.
fuckin
Profil
$cislo=mysql_query("SELECT cislo FROM klikani WHERE ID=1 ;");  


středník tam nemá co dělat, to samé v dotazu dole.
AM_
Profil
David1256:
supplied argument is not a valid MySQL result resource
znamená, že předaný parametr není typu MySQL result - jediné jiné, co může mysql_query vrátit, je false, pokud dotaz selže. Chybu zjistíš pomocí funkce mysql_error().
David1256
Profil
AM: