Autor Zpráva
brnak1981
Profil *
Zdravim všechny a prosím o pomoc se správným zápisem tohoto řádku s podmínkou:
<?

$menu = $_GET["menu"];
if($menu=="jime-zdrave" or $stranka1 )  {include "menu1.php"; echo "id='jime-zdrave-o'";} 

Lze vůbec při podmínce if aktivovat dvě akce?Děkuji jsem začátečník.
jenikkozak
brnak1981:
Lze vůbec při podmínce if aktivovat dvě akce?
Ano, a máte je dokonce spojené správně. Jde jen o to, co je v proměnné $stranka1, aby mohla být podmínka vyhodnocená správně.
brnak1981
Profil *
V proměnné sránka je je podmenu a to právě zlobí. První část kde po kliknutí na odkaz menu dijde k vložení menu1 mi funguje,stejně tak když kliknu na některou položku podmenu
$stranka1 
tak mi podmenu taky nezmizí. Jediné co nefunguje že když kliknu na podmenu tak ztratí platnost echo
"id='jime-zdrave-o' " 
a zruší se mi tak zvíraznění menu kde se právě nacházím. Uz jsem to zkoušel různě ale v dvouúrovňovém menu mám vždy problém aby mi zůstala aktivní záložka hlavního ikdyž zvolím záložku podmenu. to mi právě pak vždy nějak vypadne to echo.
TomasJ
brnak1981:
Ta proměnná $stranka1 ... Neměla být náhodou $stranka==1 ? Měla se kontrolovat hodnota v proměnné $stranka nebo $stranka1 ?
Takhle to je : Pokud $menu... NEBO $stranka1 (pokud $stranka1 má obsah) - vykonej akci...
brnak1981
Profil *
Správně to jsem chtěl a funguje ale nefunguje to echo,které aktivuje probarvení záložky hlavního menu. Hlavní menu vypada takto
<tr>
<td><a href="?menu=prakticke" class="y" style="display:block"<?php if($menu=="prakticke") echo "id='prakticke-o'" ?>> <div style="position: fixed;  top: 0px; left: 280px; background-image: url('img/prakticke.jpg')";background-repeat: no-repeat;>PRAKTICKÉ</a></div></td>
<td><a href="?menu=jime-zdrave" class="y" style="display:block"<?php if($menu=="jime-zdrave") echo "id='jime-zdrave-o'" ?>> <div style="position: fixed;  top: 0px; left: 150px; background-image: url('img/jime-zdrave.jpg')";background-repeat: no-repeat;>JÍME ZDRAVĚ</a></div></td>
</tr>