| Autor | Zpráva | ||
|---|---|---|---|
| brnak1981 Profil * |
#1 · Zasláno: 25. 2. 2011, 08:44:38
Zdravim všechny a prosím o pomoc se správným zápisem tohoto řádku s podmínkou:
<?
$menu = $_GET["menu"];
if($menu=="jime-zdrave" or $stranka1 ) {include "menu1.php"; echo "id='jime-zdrave-o'";} Lze vůbec při podmínce if aktivovat dvě akce?Děkuji jsem začátečník. |
||
| jenikkozak Profil |
#2 · Zasláno: 25. 2. 2011, 08:59:22
brnak1981:
„Lze vůbec při podmínce if aktivovat dvě akce?“ Ano, a máte je dokonce spojené správně. Jde jen o to, co je v proměnné $stranka1, aby mohla být podmínka vyhodnocená správně. |
||
| brnak1981 Profil * |
#3 · Zasláno: 25. 2. 2011, 09:06:42
V proměnné sránka je je podmenu a to právě zlobí. První část kde po kliknutí na odkaz menu dijde k vložení menu1 mi funguje,stejně tak když kliknu na některou položku podmenu
$stranka1 "id='jime-zdrave-o' " |
||
| TomasJ Profil |
#4 · Zasláno: 25. 2. 2011, 09:11:27 · Upravil/a: TomasJ
brnak1981:
Ta proměnná $stranka1 ... Neměla být náhodou $stranka==1 ? Měla se kontrolovat hodnota v proměnné $stranka nebo $stranka1 ? Takhle to je : Pokud $menu... NEBO $stranka1 (pokud $stranka1 má obsah) - vykonej akci... |
||
| brnak1981 Profil * |
#5 · Zasláno: 25. 2. 2011, 09:24:51
Správně to jsem chtěl a funguje ale nefunguje to echo,které aktivuje probarvení záložky hlavního menu. Hlavní menu vypada takto
<tr>
<td><a href="?menu=prakticke" class="y" style="display:block"<?php if($menu=="prakticke") echo "id='prakticke-o'" ?>> <div style="position: fixed; top: 0px; left: 280px; background-image: url('img/prakticke.jpg')";background-repeat: no-repeat;>PRAKTICKÉ</a></div></td>
<td><a href="?menu=jime-zdrave" class="y" style="display:block"<?php if($menu=="jime-zdrave") echo "id='jime-zdrave-o'" ?>> <div style="position: fixed; top: 0px; left: 150px; background-image: url('img/jime-zdrave.jpg')";background-repeat: no-repeat;>JÍME ZDRAVĚ</a></div></td>