« 1 2 »
Autor Zpráva
G3n3sis19
Profil
Chtěl bych vědět, kolik by měl být počet dotazů na optimalizované browser hře při pohledu na vesnici, (SQL) s výpočtem surovin, kontroly nových SZ, hlášení, jednotek (i nově vytrénovaných), zápisem do access logu který je v DB? Vytvářím vlastní online hru (nejsem začátečník, sice umím php čtvrt roku ale amatér nejsem), ale obávám se že to prostě normální virtuál nebude zvládat. Kolik si myslíte (vím, že se to nedá srovnávat ale chtěl bych vědět vaše názory), že má dotazů známá online hra začínající na Tra... ? (nevím, proč je tam cenzura)

Až se dozvím nějaké odpovědi, řeknu Vám kolik mám já dotazů, aby jste nemysleli na žádný extra čísla. Tak díky za odpovědi
pcmanik
Profil
Zhodou nahod robim tiez jednu hru, aj ked trocha komplexnejsiu. Tych dotazov nieje treba vela, mne osobne staci dobre spraveny ktory berie suroviny a stav pri kazdom nacitani stranky resp. sa vyuziva cache. A potom vacsinou len jeden na kazdej includovanej stranke.
G3n3sis19
Profil
mohl by si mi to ukázat (dát skype)?
dan55
Profil
Také na jedné pracuji,
přesný počet SQL nevím, ale je jich hodně, běží to na VPS a neočekávám tisíce lidí.
Suroviny aktulizuji ajaxem každých 8 sekund, útoky taktéž ajaxem každých 30 sekund.
SZ po každém refreshu.
Mapa - 1 zdvojený dotaz (políčko a natáhnutí dat o uživateli).
Po přihlášení se do $_SESSION načtou veškeré informace o uživateli, abych to nemusel všechno tahat.
G3n3sis19
Profil
odkaz by nebyl? Nebo si mě přidejte na skype, oba "martin.foltyn"
1Pupik1989
Profil
Já mám jeden na kompletní informace o vesnici (suroviny, název, vojsko, majitel), v hlavní budově jeden na stavbu a jeden na mapě. Běží to jak má a načítá se vše pouze jednou při na čtení stránky :)
G3n3sis19
Profil
Tak to nechápu, jak je to možné

EDIT: smazáno číslo ICQ, znám jak si mě radi přidávají rusáci
Darker
Profil
Na diskusi obecně platí, že co se tu řešit začne, mělo by se tu i dořešit. Proto diskuse nemá PM.
G3n3sis19
Profil