Autor Zpráva
Milan
Profil
Mám problém na jistém pro mne důležitém servru, asi s Cookies.. Podotýkám že jsem laik, tak děkuji za "polopatické" odpovědi, prosím polopatě .... Jako registrovaný se nemohu dostat na server, nikam mě to nepustí. Správně zadávám přihlašovací jméno, správně zadávám heslo a nic. Zkoušel jsem to mnohokrát. Vždy to blikne na to že jsem přihlášený, (vítejte, vaše přihlášení proběhlo v pořádku nebo tak nějak to tam je). Záhy ale asi po 2-3 vteřinách mě to hodí zpět, jako nepřihlášen, (musíte se přihlásit, nejste přihlášený atd.).
Již jsem zkoušel i změnit si heslo, obratem jsem dostal nově vygenerované, to ale nepomohlo, dělá to stejně jako předtím. Nemohu se dostat tím pádem ani na svůj profil abych si ho prohlédl, eventuelně upravil, a pod. Z jiného pc mi to ale jde a na tom svém jsem nic nedělal, neměnil.
Snad nebudu muset podstoupit novou registraci. To by nebyl problém, ale pod nickem mám veškeré odpovědi, příspěvky, rady, dotazy, a nerad bych o ně přišel. Nechávám si totiž zasílat oznámení o novém příspěvku, dotazu či odpovědi mejlem. Jde to nějak všechno zpětně vygenerovat a aktivovat? Co s tím? Může mi někdo poradit a pomoci? Nerad bych o to vše přišel, navštěvuji stránky často, včetně dotazů, odpovědí a samozřejmě neocenitelných rad.
Díky, Milan.

Moderátor Str4wberry: NEKŘIČ.
Ben
Profil *
No toto nepatří co sekce PHP, těžko říct co tam je za kód a co se tam děje. Ale zkus se přihlásit z jiného prohlížeče. Pokud ti to jde v pořádku, smaž v tom prohlížeči, kde ti to nefunguje, všechny cookies z daného serveru(někde v nastavení, každý prohlížeč to má trochu jinak). Pokud ti to nebude fungovat. Obrať se na administrátora daného webu. takhle bez kódu ti nikdo neporadí!
G3n3sis19
Profil
Není to blog.cz? Tam mi to taky tak nějak blbo.

Zkusil si vymazat cookies?
(návod zde
Milan
Profil
G3n3sis19:
Zkusil jsem cookie vymazat, nepomohlo. Budu zkoušet dál. Dík.
Milan
Profil
Ben: