Autor Zpráva
Martin112
Profil *
ahoj, už delší dobu řeším jeden pro mne důležitý problém. Mám textarea a když se v ní odřádkuje entrem, tak se pak do db to odřádkování neuloží. Hledal jsem něco na netu, ale jediné s čím jsem si věděl rady byla informace, ať do kódu vložím funkci $text=nl2br($text); - to ale nic nedělá
pak jsem našel něco s <pre>, ale z toho jsem taky jelen

Pomůže mi někdo?
Potřebuji přesně napsat co kam mam vložit páč nejsem moc programátor:
<textarea "id="pridat" name="text" class="add1" cols="5" rows="5"><?php if(isset($_POST["text"])) { echo $_POST["text"]; } ?></textarea>

Děkuju
pcmanik
Profil
Si si isty ze to nic nerobi? resp. mas v tej premennej text nieco vlozene? inak pouzi $_POST["text"]
Martin112
Profil *
no ve výpisu je .mysql_result($data,0,"popis").
- nic v promenné funkci text tam nevidím
ale ani když tam dám popis, tak to nejde.

Co přesně myslíš tím "inak pouzi $_POST["text"] " ? Dal jsem to místo toho "text", ale pořád to nejde.
Martin112
Profil *
teda takhle - $_POST["text"]=nl2br($_POST["text"]);
to nefunguje
Martin112
Profil *
pak jsem našel ještě funkci
$text=htmlspecialchars(mb_ucfirst(trim($_POST["text"])));
má s tim něco společného?
Martin112
Profil *
neví někdo?
Bertram
Profil
Takto to musí jít, ještě to zkus
echo nl2br($_POST['text']);
Bertram
Profil
Až teď jsem si všiml, že to to máš jakési rozlítané.
Jednou tam píšeš něco o db a nakonec to vkládáš naspět do textarea.
Při opětovném vkládání do formu například po neprojití validací nemusíš ošetřovat nic a použít jen $_POST['text']
A pro nahrazení konců řádku za <br> nebo <br /> viz #7

edit: <br> nebo <br /> druhý parametr funkce
Martin112
Profil *
táák posun, podařilo se mi nějak udělat a v db už je to ve formuláři také odentrované.

Jenže na stránce se to pořád nevypisuje.
text mi vypisuje tato funkce:
.mysql_result($data,0,"popis").

co s ní mám udělat, aby se tam zobrazovalo to odentrování?
Prosím tedy přesný popis co kam. Děkuji
Martin112
Profil *