Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
JaroslavV Profil * |
#1 · Zasláno: 18. 5. 2011, 21:22:49
Ahoj, poradí někdo zkušený?
|
||
Taps Profil |
#2 · Zasláno: 18. 5. 2011, 21:30:06
JaroslavV:
a proč nepoužíváš cookie ? |
||
H13 Profil |
#3 · Zasláno: 18. 5. 2011, 21:35:18
JaroslavV:
Pokud si chceš být 100% jistý. že se neztratí (např. ve firefoxu může být nastaveno, že se při uzavření prohlížeče vymažou všechy uložený data), pak je asi nejlepší je ukládat do databáze. |
||
JaroslavV Profil * |
#4 · Zasláno: 18. 5. 2011, 22:30:56
Taps:
S tím jsem nikdy nepracoval :( ani nemužu nic moc kolem toho najít |
||
Keeehi Profil |
#5 · Zasláno: 19. 5. 2011, 00:38:31
H13:
Teď jde o to, zda taky nepotřebuje, aby zůstala zachovaná i vazba na uživatele. Jediné, co mě napadá je využití flashe. Někde jsem četl článek, co za bordel v prohlížeči zůstává a cookie, které ukládá flash se prý mažou málokdy. Ovšem osobní zkušenost s tím nemám. JaroslavV: http://www.linuxsoft.cz/article.php?id_article=328 a další díly seriálu. Jde sice o starší články, základy se však nemění. |
||
H13 Profil |
#6 · Zasláno: 19. 5. 2011, 10:25:49
Keeehi
Někde jsem četl článek, co za bordel v prohlížeči zůstává a cookie, které ukládá flash se prý mažou málokdy. Google Chrome maže i flashový "bordel", resp. zobrazí link na stránku Adobe (Nastavení úložiště přehravače Adobe Flash), kde je možné vymazat i to co si ukládá flash (jak moc je to čisté, nevím) V případě, kdy by ukládal do databáze, musel by mít i nějakou identifikaci uživatele. Příkladem může být košík, který je uložen v session a v databázi, pokud neexistuje session (tedy po zavření prohlížeče) a uživatel se přihlásí, pak se zkontroluje, zda v databázi nejsou informace o zboží, porovnají se se session, pokud je session prázdná a databáze plná, načtou se data z databáze. Pokud by nepoužíval registraci pro uživatele, pak by každý uživatel musel při zobrazení stránky dostat speciální identifikační klíč (kombinace IP a jiných prvků), což by bylo celkem složitý a ne 100% |
||
Časová prodleva: 13 let
|
0