Autor Zpráva
Petr18
Profil
Dá se nějak v PHP automaticky zjišťovat zbývající prostor na ftp serveru?
A dalo by se nějak udělat to, že javascript by automaticky tyto vysledky refreshoval kazdých 5 sekund ale aby se refreshovalo jen číslo?
ShiraNai7
Profil
Dá... musíš znát maximální povolenou velikost a poté rekurzivně projít všechny soubory ve všech adresářích webového prostoru, postupně sčítat jejich velikost a vyhodnotit výsledný součet oproti té maximální velikosti. A refresh javascriptem za použití ajaxu, i když mi moc nedochází užitečnost takového nástroje. Pokud by onen čítač měl být dostupný více lidem najednou, tak by bylo moudré výsledek toho počítacího skriptu cachovat, aby se součet prováděl skutečně pouze jednou za 5 sekund a ne při každém ajax požadavku.
Petr18
Profil
V PHP to už nějak zvládnu ale jak to udělat z JS?
ShiraNai7
Profil
Ajax, hledej.
Petr18
Profil
V ajaxu nejsem odborník, pohledáte mi to ?
DarkMeni
Profil
A celý kód najednou by jsi nechtěl? No máš štěstí že se nudim :D
//JavaScript:
function GetFreeSize(){
	var XMLHttpObject = false;
	var D = new Date().getTime();
	if(window.XMLHttpRequest){XMLHttpObject = new XMLHttpRequest();}
	else if(window.ActiveXObject){XMLHttpObject = new ActiveXObject("Microsoft.XMLHTTP");}
	if(XMLHttpObject){
		XMLHttpObject.open("GET","ftpfreespace.php?randint="+D,true);
		XMLHttpObject.onreadystatechange = function(){
			if(XMLHttpObject.readyState==4 && XMLHttpObject.status==200){
				return XMLHttpObject.responseText;
			}
		}
	XMLHttpObject.send(null);
	}else{alert("Žeby nějaká chyba? :-(");}
//PHP soubor (ftpfreespace.php)
<?php
	//cyklus na zjišťování souborů a velikosti
	//vypočítání do proměnné $used
	$free = $max - $used;
	echo $free;
?>

Jestli jsem to v rychlosti napsal syntaticky dobře a neudělal někde nějakou blbost tak by ti to mělo jít, ale bacha na to aby ti po tom cyklu pokaždý vyšlo int číslo, ta funkce vrátí to co uvidí jako výstup v tom souboru. Takže: