Autor Zpráva
alan
Profil *
Ahoj,docela mě zajímá,jestli jde nějak udělat,že bych si udělal například web o novinkách,že bych tam psal novinky,apod..
a kdybych chtěl,aby se nějaká novinka/obrázek zobrazil v nějaký čas,třeba další den ve 12 hodin...
jak by se tohle řešilo pomocí php?
dám příklad...mám obrázek novinka.jpg a chci aby se v obsahu objevila dnes(pondělí 18.června) v 9:00.
jak byste to řešily?:)
o_O
Profil
Osobně bych to řešil selectama (dd.mm.yyyy hh:mm popř. :ss), pak strtotime().
alan
Profil *
Jak to myslíš?...(nejsem profík v php:) jsem tak trochu začátečník)
Alphard
Profil
K obsahu stačí ukládat čas zobrazení. Jestli používáte databázi, bude to jednoduchá podmínka do where navíc, např. where cas_zobrazeni < now()

Co má v nadpisu znamenat "respawn"?
alan
Profil *
respawn..mno...myslel jsem tím aktualizace stránky..:)
jinač,do DB dám tedy cas_zobrazeni tam napíšu čas,a mělo by to jít jo?..
PS: ten čas se tam píše jak? musí se to psát v %H:%M:%S %d.%m.%Y nebo jak?
PS: vy snad nikdy nespíte:D
Alphard
Profil
alan:
musí se to psát v %H:%M:%S %d.%m.%Y nebo jak?
Nejlépe použít typ sloupce datetime, zadávat jako 'yyyy-mm-dd hh:mm:ss'.

Doplňuji, že radím trošku něco jiného než o_O, nekombinovat doslova, ale ukázka formuláře v [#7] by se mohla hodit.
o_O
Profil
alan:
PS: vy snad nikdy nespíte:D
Naše touha pomáhat nás volá při každém novém příspěvku.

Jak to myslíš?
V formuláři (např. článku) dáte další možnost:
Uveřejnit dne: 
<select name="den"><option value="1">1</option><option value="2">2</option><option value="3">3</option>...</select>.
<select name="mesic"><option value="1">leden</option><option value="2">únor</option><option value="3">březen</option>...</select>.
<select name="rok"><option value="2011">2011</option><option value="2012">2012</option><option value="2013">2013</option>...</select>
v
<select name="hodina"><option value="1">1</option><option value="2">2</option><option value="3">3</option>...</select>: