Autor Zpráva
beckcz
Profil
Ahoj. Jsem v php nováček a dostal jsem za úkol upravit stránky. Nějak jsem se prokousal přes svn server ale teď si nevim rady. Používám EasyPHP a když chci zkontrolovat jak má stránka vypadat, tak mi to na localhostu vypíše (pro mě) zmatek. Nejspíše to bude nějaká začátečnická chyba, ale já nevím jak na to. Proto prosim, jestli byste mne nemohli nasměrovat správným směrem. Kódem to podle mě nebude, protože na serveru to běží správně, ale přesto ho sem dám.
kód:

Na local hostu mi to vypisuje :
$v) $cv['_a'][$k]=$v;} $cv['_c']=array(); $cv['_c']['_p']=&$ary; $ary=&$cv['_c']; } elseif ($r['type']=='complete') { if (isset($ary[$t])) { // same as open if (isset($ary[$t][0])) $ary[$t][]=array(); else $ary[$t]=array($ary[$t], array()); $cv=&$ary[$t][count($ary[$t])-1]; } else $cv=&$ary[$t]; if (isset($r['attributes'])) {foreach ($r['attributes'] as $k=>$v) $cv['_a'][$k]=$v;} $cv['_v']=(isset($r['value']) ? $r['value'] : ''); } elseif ($r['type']=='close') { $ary=&$ary['_p']; } } _del_p($mnary); return $mnary; } // _Internal: Remove recursion in result array function _del_p(&$ary) { foreach ($ary as $k=>$v) { if ($k==='_p') unset($ary[$k]); elseif (is_array($ary[$k])) _del_p($ary[$k]); } } // Array to XML function ary2xml($cary, $d=0, $forcetag='') { $res=array(); foreach ($cary as $tag=>$r) { if (isset($r[0])) { $res[]=ary2xml($r, $d, $tag); } else { if ($forcetag) $tag=$forcetag; $sp=str_repeat("\t", $d); $res[]="$sp<$tag"; if (isset($r['_a'])) {foreach ($r['_a'] as $at=>$av) $res[]=" $at=\"$av\"";} $res[]=">".((isset($r['_c'])) ? "\n" : ''); if (isset($r['_c'])) $res[]=ary2xml($r['_c'], $d+1); elseif (isset($r['_v'])) $res[]=$r['_v']; $res[]=(isset($r['_c']) ? $sp : '')."\n"; } } return implode('', $res); } // Insert element into array

neni to celé, ale můžu doplnit, když bude potreba. Bylo mi řečeno, že mám špatně nastavené php. Já bych si tipnul, že bude problém s databází, ale netušim co a jak.

Předem děkuji za odpověď
Tori
Profil