Autor Zpráva
honzaik
Profil
čau mám udělanej script kterej mi logne každýho kdo zadá heslo:
function zapis()
{
$text = "Někdo napsal jako heslo: <b>".$_POST["heslo"]."</b> v <b>".date("H:i:s")."</b> dne <b>".date("d.m.Y")."</b> z IP: <b>".ip."</b>.\n<br><hr>";
$log = fopen("log.php", "a+");
fwrite($log, $text);
fclose($log);
} 

a chci aby mi to v tom logu posunulo např <span> s nějakym ID, nebo jak docílit toho, aby ten $text byl mezi nějakýmu dvěma prvky, protože takhle mi to loguje dolu, a když to dám s parametrem "r+" tak mi to zase posune celej obsah "log.php" takže hlavičku atd. takže jde nějak jednoduše (protože jsem začátečník a nechci používat scripty který nechápu) docílit toho aby se $text přidal mezi nějaký dva prvky např přechozí log, ale aby to nebylo nakonci a uplně nahoře před hlavičkou.
Chro
Profil
<?php
$hlavicka = '...';
$soubor = 'log.php';
if (file_exists($soubor))
{
$stare_zaznamy = file_get_contents($soubor);
$stare_zaznamy = str_replace($hlavicka, '', $stare_zaznamy);
}
else
{
$stare_zaznamy = '';
}
$novy_zaznam = '...';
file_put_contents($soubor, $hlavicka.$novy_zaznam.$stare_zaznamy, LOCK_EX);
?>
honzaik
Profil
super díky už to funguje ale ted mám problém, protože jsem to chtěl dát do funkce log() a napíše mi to
Fatal error: Cannot redeclare log()

pravděpodobně musí bejt něco mezi těma závorkama u log("tady") a to je další problém protože já jsem nikdy nepochopil (a to už jsem četl hodně tutoriálů na JS a PHP) k čemu je ta závorka u funkce, kdyby se někdo obětoval a napsal mi sem stručnej popis, protože já to nejsem schopen z ničeho vyčíst
honzaik
Profil
mám to takhle
<?
function log()
{
$hlavicka = 
"
<!DOCTYPE html PUBLIC '-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN' 'http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd'>
<html>        
  <head>
<script type='text/javascript'>
  var _gaq = _gaq || [];
  _gaq.push(['_setAccount', 'UA-25300344-3']);
  _gaq.push(['_trackPageview']);
  (function() {