Autor Zpráva
FilipP
Profil
Dobrý den mám problém. Snažím se udělat web na který se budou vkládat do mysql úrčité informace, které pak půjdou vypsat na např. na adrese: www.muj.web/php.php?id=id_pripsevku.
Jsem začátečník
struktura tabulky: sloupce: id, popis
Nevíte někdo co s tím prosímvás ??
Děkuji za odpověď.
jenikkozak
Profil
FilipP:
Jsem začátečník
Doporučuji studium. Například na Linuxsoftu mají hezký seriál.
FilipP
Profil
Děkuji za radu, ale moc čas na studium moc nemám. Potřeboval bych prostě radu nebo odkaz na nějáký návod. Studovat se, ale samozřejmě se něják snažím...
jenikkozak
Profil
FilipP:
Bude potřeba konkrétní otázka. (Ideálně s důkazem snahy.) Obecně se radit moc nedá. Ošetřuj data před vkládáním do databáze, nedávej sloupci id textový datový typ, dej pozor na adresy, aby v nich nebyly překlepy; bude-li článek s daným id chybět, můžeš vracet chybu 404...
FilipP
Profil
Zápis něják zvládnu, ale spíše jsem se chtěl zeptat jak vypsat ten článek na adrese: www.muj.web/php.php?id=id-clanku. říkal jsem si že by to šlo něják s $_POST[] NEBO $_GET[] ale netuším jak.
Rellik
Profil
koukni sem:
http://firstpage.profitux.cz/?page=uvod_sql
třeba najdeš odpověď... :)
FilipP
Profil
<?php
//načteme soubor s údaji pro připojení k db
            mysql_connect("localhost", "root", ""); // připojíme se k db
            mysql_select_db("indexinzerce"); // vybereme db 
            mysql_query("SET NAMES 'cp1250'"); // nastavíme kódování       

//***************************** mazání článků ************************************
$del = $_GET['del'];
$id = $_GET['id'];
if($del=="ok") //pokud odklepneme smazání článku
    {
        mysql_query("delete from frimy where id=".$id.""); //smažeme článek
        echo "<b>Údaj byl smazán</b>"; //a vypíšeme úspěšnost
    }

//******************* nastavení navigace a výběr dat z databáze ******************
$start = $_GET['start'];
if(!$start)