Autor Zpráva
PHP_Nemaster
Profil
Dobrý den,
nedávno jsem někde četl, že PHP je prý pomalý jazyk, ve kterém se nedělají velké portály, a stačí akorát na blogy.

Chtěl bych se zepat:

1. Je pravda, že je PHP pomalý a neprofesionální jazyk?

2. Znám velké portály v PHP ( Facebook, Wikipedia ). Když jsem se ptal některých odpůrců PHP, říkali, že je dělali bud' studenti ( Facebook ), a předělávat je na JSP nebo ASP je příliš drahé, nebo neprofesionálové ( Wikipedia ). Jaký je váš názor?

3. Jaké jazyky jsou na tvorbu i profesionálních velkých portálů lepší, pokud je to pravda? JSP, ASP?

Jaký je váš názor na PHP? Je to opravdu "neprofesionální" jazyk jenom na tvorbu blogů, nebo se v něm dají dělat i velké projekty?

P.S. V PHP pracuji už dva roky, dělám i relativně velké stránky s vlastním CMS, fórem atd. Nejsem odborník na "efektivitu kódu" a rychlost načítání a rekace mých projektů mi vždy vyhovovala. Načítaly se vždy téměř okamžitě. Vím, že to není zrovna profesionální přístup, jenom se vžít do role uživatele a ptát se, zda by mi jako návštěvníkovy vyhovovala taková odezva stránek.
Jak se měří efektivita a rychlost stránek?
Someone
Profil
Ahoj, nejsem žádný profesionál a PHP se nevěnuji zas tak dlouho (teprve asi před týdnem jsem začal databáze), myslím, že s klidnou hlavou můžu říct že je to nesmysl. A bez PHP si to nedokážu představit. I když je to asi můj, nevědomostí zkreslený, názor.
pcmanik
Profil
PHP_Nemaster:
PHP je dobry jazyk, co sa tyka rychlosti je na tom uz horsie, takisto Facebook nebezi na cistom PHP, na pozadi bezia rozne kompliatory co zvysuju vykon.
Podla mojho nazoru je lepsi ako JSP a ASP.
DoubleThink
Profil *
PHP_Nemaster:
Je pravda, že je PHP pomalý a neprofesionální jazyk?