Autor Zpráva
lojza
Profil *
ahoj, když dám

var_dump($foo);

dostanu tohle
array(3) { [0]=> string(1) "1" [1]=> string(1) "2" [2]=> string(1) "3" } 


ale co kdybych potreboval seřadit ty prvky od nejvetšího k nejmenšímu, jde to?

zkoušel jsem
rsort($foo);


ale dostal jsem výsledek jen
bool(true) 


Díky za pomoc
Tori
Profil
Funkci sort() a podobným se pole nepředává hodnotou, ale odkazem. Takže nevracejí nové pole, ale změní to, které jim dáte jako parametr.
Mastodont
Profil
No jestli to bool(true) je hodnota vrácena funkcí rsort, tak to je OK, protože tím ta funkce jen říká, zda řazení proběhlo nebo neproběhlo ...
lojza
Profil *
To je hezké, že vím, že proběhla funkce v pořádku ale data z proměnn po seřazení vypsan nejdou... :(
lojza
Profil *
Tori:
Co vím, tak s parametren se zadávají funkce
uasort(); uksort(); usort();

ale určitě ne
sort(); či rsort();


Ale možná čtu špatné manuály, jsem jen laikm ne profesionál ;)
Radek9
Profil
lojza:
Co je na tom k nepochopení? Prostě takhle:
var_dump($array);//Nesetříděné
rsort($array);
var_dump($array);//Setříděné
Mastodont
Profil
lojza: Takže v tom zápise přímo od tebe není žádný parametr?
rsort($foo);
lojza
Profil *
Radek9:
Nejprve si to vyzkoušej, než budeš dělat z někoho blbce...

Mastodont:
Ne, není, vydíš ho tam :-) rsort(); se přece s parametrem nedává...
Mastodont
Profil
lojza: Co kdyby ses třeba podíval přímo do manuálu, parametry tam jsou dokonce dva :)

http://cz.php.net/function.rsort
Radek9
Profil
lojza:
Jé, aha, to se ti moc omlouvám. Jak jsem mohl být tak hloupý a myslet si, že ta funkce takhle funguje, když ty jsi řekl, že tak nefunguje. Ty máš přece vždycky pravdu a ani tu funkci nemusíš zkoušet, neboť tvé mystické věštecké schopnosti ti vždy prozradí správnou odpověď.

Ne, teď vážně. Jestli se tu někdo snaží z někoho dělat blbce, tak ty, kamaráde. :-) Spíš než v mém scriptu bych hledal problém mezi tvojí židlí a klávesnicí.
lojza
Profil *
Mastodont: