Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Ivan2193 Profil |
#1 · Zasláno: 14. 1. 2012, 12:45:19
Ahojte. Mám dosť problém s vytvorením nákupného košíka. Mám to v rámci ročníkového projektu a priznám sa v PHP som totálny začiatočník a neviem si s tým dať už rady. Tak či by nebol niekto ochotný mi poslať nejaký script na jednoduchý košík.. ale prosím taký aby som ho dokázal spojazdniť aj ja (idiot :D ) .. Ďakujem Vám vopred veľmi pekne !!! moc by ste mi tým pomohli
|
||
Alphard_ Profil * |
#2 · Zasláno: 14. 1. 2012, 12:51:35
|
||
Ivan2193 Profil |
#3 · Zasláno: 14. 1. 2012, 13:13:20
A nejaký taký čo bude bez mysql ... lebo to tiež neviem použíať .. viem že by som sa nemal do toho púšťať keď to moc neviem .. ale keďže to musím spraviť iné mi neostáva .. tak ďakujem že pochopíte že som mimo z toho .. Niečo takéto som našiel normálne som si to okopíroval .. a púšťam to wampserver .. ale vyhadzuje mi to chyby ... a Neviem prečo