Autor Zpráva
Pepsina
Profil *
[pre][/pre]Dobrý den,
vím, že už se to tady řešilo mnohokrát, ale kamarád mě požádal, jestli bych mu posli.php neupravil, že mu jde špatně kodovaní. řikal jsem si, že to bude v poho, ale to co on má udělané, tak tohle jsem neviděl a nevím jak do toho zakomponovat kodovani. Jsem velký amatér na PHP, tak snad mi tady poradíte co tam třeba přidat.
Díval jsem se na tenhle odkaz, ale z toho moc moudrý nejsem.

Zde je výňatek z posli.php


<?php
$POST=$_POST;
if ($POST["soucet"]=="2" or $POST["soucet"]=="dve" or $POST["soucet"]=="dva" or $POST["soucet"]=="dvě") {
$mail="Kontaktní formulář: <br><br><b>Jméno:</b> ".$POST["jmeno"]."<br><b>Příjmení:</b> ".$POST["prijmeni"]."<br><b>Firma:</b> ".$POST["firma"]."<br><b>Email:</b> ".$POST["email"]."<br><b>Vzkaz:</b> ".$POST["vzkaz"];

$headers = 'From: formular' . "\r\n" .'Content-type: text/html; charset=windows-1250';
mail("aaa@seznam.cz","KONTAKTNÍ FORMULÁŘ /  ",$mail,$headers);
?>


<HTML>
<HEAD>
<meta http-equiv="Content-Language" content="en-us">
<TITLE> Potvrzení </TITLE>
<meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=UTF-8"> 
<link rel="stylesheet" type="text/css" href="style.css" />
<link rel="shortcut icon" href="images/favicon.ico">
</HEAD>
<BODY BGCOLOR="#FFFFFF" topmargin="0" leftmargin="0">
<center>
<br><br>
<align="center">&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;<font color="#000000" face="Tahoma" size="2"><b><u>DĚKUJEME</u></b></font><br><br>
    <align="center">
    <font color="#000000" face="Tahoma" size="1">Děkujeme za Váš zájem o naše služby.<br>
Na základě Vámi zaslané objednávky našich služeb, Vás budeme 
v co nejkratší době telefonicky, nebo e-mailem kontaktovat.
<br><br>
V případě, že tak neučiníme do pěti pracovních dnů, nás prosíme kontaktujte telefonicky.<br>
Děkujeme za pochopení a spolupráci :-D</font><br><br>
<a href=''onClick='window.close()'><center><font color="#000000" face="Tahoma" size="2"><b><u>ZAVŘÍT OKNO</u></b></center></a>
<br><br>