Autor Zpráva
shooty
Profil
Zdravím, v PHP som začiatočník, a preto by som chcel poprosiť o radu. Momentálne pracujem na prihlasovaní na stránku. Po správnom prihlásení by sa na stránke mala vypísať hláška "Vitajte!". Pokiaľ je zadané zlé heslo, na stránke by sa malo vypísať "Nesprávne heslo!". Lenže mne vypíše "Nesprávne heslo!" pri obi dvoch možnostiach, čiže aj pri správnom prihlásení. Viete mi poradiť kde mám chybu? Vypracovával som to podľa tohto videa, tak preto som prekvapený, že mi to nefunguje. Vopred ďakujem za všetky rady :-)

<?php

session_start();

$lokalita = $_POST['lokalita'];
$heslo = $_POST['heslo'];

if ($lokalita&&$heslo)
{
$connect = mysql_connect("localhost","root","") or die("Nie je možné sa pripojiť!"); 
mysql_select_db("phplogin") or die("Nie je možné nájsť databázu");

$query = mysql_query("SELECT * FROM users WHERE lokalita='$lokalita'");

$numrows = mysql_num_rows($query);

if ($numrows!=0)
{

   while ($row = mysql_fetch_assoc($query)) 
   {
        $dblokalita = $row['lokalita'];
        $dbheslo = $row['heslo'];
   }
   
   if ($lokalita==$dblokalita&&$heslo==$dbheslo)
   {
       echo "Vitajte!";
       $_SESSION['lokalita']=$lokalita;
   }
   else 
      echo "Nesprávne heslo!"; 
   
}
else
   die("Táto lokalita neexistuje!");
   
   
}
else
   die("Prosím zadajte lokalitu a heslo!");
?>
Alphard
Profil
Takže se podmínka na řákdu 26 vždy vyhodnotí negativně. Vypište si hodnoty těch 4 proměnných, jestli je tam to, co tam má být.
shooty
Profil
Premenné sú v poriadku. Vypisuje všetko čo má.
ahoj
Profil *
V tabulce je nejspíš několik stejných lokalit a $_POST['heslo'] se neshoduje s tím heslem v databázi, které přijde na řadu jako poslední.
Proč nedáš to heslo přímo do toho SELECTu jako druhou podmínku k lokalitě?
shooty
Profil
V tabuľke mám len jednú jedinú lokalitu, čiže tam problém nebude.
A ten SELECT po pridaní hesla by mal vyzerať takto?

$query = mysql_query("SELECT * FROM users WHERE lokalita='$lokalita' $heslo='heslo'");