Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Slower Profil * |
#1 · Zasláno: 5. 4. 2012, 20:49:09
Zdravím, jsem začátečník v php...
chtěl bych se zeptat, zda by šlo udělat toto: mám tabulku v databazi SQL, ve které jsou: sloupce jmeno, prijmeni, naklady data honza novak 100 data tomas velky 0 chtěl bych zobrazit jen ty jmena ktere mají naklady na nule... slo by to nejak udelat ? podminka if, else ? jinak ? |
||
Someone Profil |
SELECT jmeno FROM tabulka WHERE naklady=0
|
||
mimochodec Profil |
#3 · Zasláno: 5. 4. 2012, 20:52:11
|
||
Slower Profil * |
#4 · Zasláno: 5. 4. 2012, 20:58:28 · Upravil/a: Slower
díky, tak jednoduchý to je:)
a kdybych chtěl zobrazit vsechny jmena kteri maji naklady vyssi nez nula ?? ja vim ze treba takhle SELECT jmeno FROM tabulka WHERE naklady= 100 ale co kdyz budou 50 bude tohle fungovat SELECT jmeno FROM tabulka WHERE naklady > 0 |
||
Sir Tom Profil |
#5 · Zasláno: 5. 4. 2012, 21:06:18
Slower:
„bude tohle fungovat SELECT jmeno FROM tabulka WHERE naklady > 0“? Bude - vyzkoušej to. |
||
mimochodec Profil |
Slower:
„díky, tak jednoduchý to je:)“ Tak jednoduchý to není. Ten dotaz musíš z php nějak dostat až k databázi, získat data a zase je pomocí php vypsat. Jsou na to ale standardní konstrukce, které najdeš tady v diskusi nebo na tom linuxsoftu. WHERE naklady > 0 překvapivě.. ano. A třeba i složitější výrazy: http://dev.mysql.com/doc/refman/5.0/en/select.html |
||
Slower Profil * |
#7 · Zasláno: 5. 4. 2012, 21:12:00
díky za stranku, do budoucnosti se bude hodit:)
jinak je to jednoduchy, ono to funguje jenom jsem to musel hodit to cislo 0 do apostrofů '0', a opravdu to vytiskne to co ma |
||
Someone Profil |
#8 · Zasláno: 5. 4. 2012, 21:14:05
[#7] Slower
Pokud je sloupec typu INT (což by každý slupec obsahující čísla měl být) tak jsou apostrofy nepotřebné. |
||
mimochodec Profil |
#9 · Zasláno: 5. 4. 2012, 21:15:33
Slower: