Autor Zpráva
charlie1212
Profil
Dobrý den chtěl bych se zeptat mám (pocitadlo) ,které je v psáno v php a zobrazuje se mi v levém rohu .Když zapíšu do souboru php tento kod :na začatek dám <center> a na konec </center> tak se mi to centruje do prostřed na vrchu stránky jde o to co zapsat do kodu aby se mi tabulka počitadla zobrazovalo dole v prostřed popřípadě dole v levo děkuji za odpovědi
nemeja
Profil
To neni záležitost PHP, ale CSS. Asi vlastnost text-align.
margin
Profil *
charlie1212:
zobrazuje se mi v levém rohu
Horním, nebo dolním?
Dej odkaz na živou ukázku, jinak budeme příčinu problému jenom hádat.

Počitadlo jde vycentrovat vložením do elementu CENTER, ale standardní a doporučovaný způsob je použití CSS, ale jak, to záleží na tom, jestli máš počítadlo jako blok, nebo inline.
charlie1212
Profil
Děkuji za radu nejsem programátor jenže k tomu počitadlu je dodán jen install.php a pak soubor pocitadlo .php.Instalaci se napojí na mysgl jenže nemá žádný css styl tady je kod tak nevim zda to nějak jde nastavit třeba v indexu stránky nebo upravou php souboru děkuji

<center>
<?php
//pripojeni do DB
$spojeni=mysql_connect ("databáze", "název databáze", "heslo") or
die ("Nepodařilo se připojit k DB.");
mysql_select_db ("nakupniraj") or
die ("Databáze pravděpodobně neexistuje.");
 
//deklarace funkci
        function spocti_lidi ($tabulka){
                $sql="select count(*) from $tabulka";
                @$r=mysql_query ($sql);
                if (@mysql_num_rows($r)){
                        $zaznam=mysql_fetch_row($r);
                        $pocet_lidi=$zaznam[0];
                }
                return $pocet_lidi;
        }
        function zapis_lidi ($tabulka, $cas, $limit, $ip){
                $sql="select ip from $tabulka where doba=($cas-$limit) or doba>$cas";
                @$r=mysql_query ($sql);
                if (mysql_num_rows($r)){
                        $sql="delete from $tabulka";
                        mysql_query ($sql);