Autor Zpráva
krystofx
Profil
Zdravím.
Dělám strýkovi webovky, jednostránková prezentace, ale chce tam mít odstavec kde může přidávat novinky. Vyřešil jsem to includem souboru, který (a libovolný jiný) může jednoduše editovat tímhle elegantním scriptem.
Bohužel jsem úplný laik co se programování týče. Byl bych teda moc vděčný, kdyby mi někdo pomohl jak tu stránku zaheslovat.
Čili formulářové pole heslo + doplnění podmínky jakoby "obalující celý ten skript". Je to nad mé síly, budu rád když někdo poradí s těmi cca 5 řádky???
<?php   
 
if($_POST['edit'])  {
 
   $filename = $_POST['file'];
 
   $handle = fopen($filename, "r");
 
   $contents = fread($handle, filesize($filename));
 
   echo "<form method=\"post\" action=\"index.php?area=edit\">
 
               <strong>$filename</strong><br>
 
               <input type=\"hidden\" name=\"file\" value=\"$filename\">
 
               <textarea name=\"content\" cols=\"60\" rows=\"20\">".$contents."</textarea><br>
 
               <input type=\"submit\" name=\"update\" value=\"Uložit\">
 
            </form>";
 
   fclose($handle);
 
} elseif($_POST['update']) {
 
   $filename = $_POST['file'];   
 
   if(is_writable($filename)) {
 
      $handle = fopen($filename, "w+");
 
      fwrite($handle, $_POST['content']);
 
      fclose($handle);     
 
      echo "Soubor: <strong>". $filename . "</strong> editován.<br><a href=\"index.php\">Další soubor</a>";
 
   } else {
 
      echo "Chyba! <strong>". $filename . "</strong> Soubor není zapisovatelný.";
 
   }  
 
} else {
 
   echo "<form method=\"post\" action=\"$PHP_SELF\">
 
               Soubor: <input type=\"text\" name=\"file\"><br>          
               <input type=\"submit\" name=\"edit\" value=\"Editovat\">
 
            </form>";
 
}    
 
?>
Darker
Profil
jalbum - galerie na heslo
http://www.phpeasystep.com/phptu/6.html
http://php.about.com/od/finishedphp1/ss/php_login_code.htm