Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
PHP_koule Profil * |
#1 · Zasláno: 10. 8. 2012, 14:53:10
Ahoj, chtěl bych se zeptat, zda lze do proměnné přidat podmínku if? Moc vám děkuji za pomoc, momentálně studuji tuto problematiku.
$vysledek = 'neconeco' if (podminka) {a vysledek} 'dalsi neco'; |
||
Str4wberry Profil |
Je na to třeba jít obráceně. V podmínce něco přidávat do proměnné.
if (podminka) { $vysledek .= 'vysledek'; } |
||
ShiraNai7 Profil |
#3 · Zasláno: 10. 8. 2012, 14:58:27
Pro úplnost, taky to jde udělat takto:
$vysledek = 'neconeco' . (podminka ? 'dalsi neco' : ''); Ale pokud je podmínka nebo 'dalsi neco' dost komplexní, je přehlednější to udělat "zvlášť" v if .
|
||
PHP_koule Profil * |
#4 · Zasláno: 10. 8. 2012, 15:01:26
Nabalování znám, v tuto chvíli mám nečekaný problém, kdy jsem musel do středu proměnné vložit funkci. Ale myslím, že už tuším:
$vysledek = 'neco'; if (podminka) { $vysledek .= 'neco2'; } $vysledek .= 'neco3 / zbytek'; echo $vysledek $vysledek vypise neconeco2neco3 / zbytek Jiný způsob neexistuje? |
||
Str4wberry Profil |
#5 · Zasláno: 10. 8. 2012, 15:05:49
Zkuste popsat, co reálně řešíte. Není mi moc jasné, čeho se snažíte docílit.
|
||
PHP_koule Profil * |
#6 · Zasláno: 10. 8. 2012, 15:06:59 · Upravil/a: PHP_koule
ShiraNai7:
„$vysledek = 'neconeco' . (podminka ? 'dalsi neco' : '');“ Pokud to jde, tak jak jsi napsal, pak je to to, co jsem hledal. Dík Str4wberry: „Zkuste popsat, co reálně řešíte. Není mi moc jasné, čeho se snažíte docílit.“ Představte si, že máte řetězec a vyskytne se nečekaný moment, kdy musíte rozhodnout, zda nějaké slovo v retězci bude dále upravováno. |
||
jenikkozak Profil |
#7 · Zasláno: 10. 8. 2012, 15:21:38
PHP_koule:
„Představte si, že máte řetězec a vyskytne se nečekaný moment, kdy musíte rozhodnout, zda nějaké slovo v retězci bude dále upravováno.“ Uprav to slovo před tím, než ho do řetězce přidáš. |
||
PHP_koule Profil * |
#8 · Zasláno: 10. 8. 2012, 15:26:16
jenikkozak: