Autor Zpráva
PanTau14
Profil
Dobrý den,

jsem amatér po stránce PHP, hledám JEDNODUCHÝ php script(tlačitka, php kód), který nahraje vybrané OBRÁZKY (jpg,png) z počítače do určité složky na webu.

Hledal jsem na googlu, našel ale nefunkční (nedokážu je upravit), poradí mi někdo? Nebo mi ten jednoduchý kód napíše? Děkuji mockrát.

V podstatě asi takhle -




Děkuji všem co poradí.
ShiraNai7
Profil
PanTau14:
Tumáš, sepsáno za chvilku. Pod konfigurací si přepiš co potřebuješ. Je taky možné nahrát více obrázku najednou :)

<?php

// konfigurace
$uploadDir = './obrazky'; // adresar, kam se maji nahrat obrazky (bez lomitka na konci)
$allowedExt = array('jpg', 'jpeg', 'png', 'gif'); // pole s povolenymi priponami

// zpracovani uploadu
if(isset($_FILES['obrazky']) && is_array($_FILES['obrazky']['name'])) {

    $counter = 0;
    $allowedExt = array_flip($allowedExt);
    foreach($_FILES['obrazky']['name'] as $klic => $nazev) {

        $fileName = basename($nazev);
        $tmpName = $_FILES['obrazky']['tmp_name'][$klic];

        // kontrola souboru
        if(
            !is_uploaded_file($tmpName)
            || !isset($allowedExt[strtolower(pathinfo($fileName, PATHINFO_EXTENSION))])
        ) {
            // neplatny soubor nebo pripona
            continue;
        }

        // presun souboru
        if(move_uploaded_file($tmpName, "{$uploadDir}".DIRECTORY_SEPARATOR."{$fileName}")) {
            ++$counter;
        }

    }

    echo "<p>Bylo nahráno {$counter} z ".sizeof($_FILES['obrazky']['name'])." obrázků.</p>";

}

?>
<form method="post" enctype="multipart/form-data">
    <input type="file" name="obrazky[]" multiple="multiple" />
    <input type="submit" value="Nahrát" />
</form>
PanTau14
Profil
ShiraNai7: