Autor Zpráva
paTaNiNho
Profil
Dobrý den,
rád bych se podělil s mým problémem všem těm, kteří budou ochotni mi pomoci či mě aspoň navedou na správnou cestu. Jsem v programování spíše začátečník, ale pro svůj projekt potřebuji naprogramovat vlastní control panel pro mé budoucí zákazníky. Konkrétně se jedná o herní control panel, kde uživatel po přihlášení bude moci spravovat vlastní herní server (restartovat, vypínat, upravovat konfiguraci, apod.). Samotné přihlašování by problém být neměl, ale jde mi konkrétně o to, jak odliším jednotlivé uživatele po přihlášení od sebe, tedy, aby se jim po přihlášení objevila unikátní stránka s jeho vybranými službami. Počítám, že po přihlášení se z databáze zjistí jeho ID, pro které bude v další tabulce informace přesně o jeho službách, ale absolutně netuším, jak to svázat dohromady. Tedy, co by vše mělo v tabulce být, ale i v samotném PHP po přihlášení. . .
Poradí mi někdo prosím? Všem ochotným předem děkuji a prosím, mějte se mnou trpělivost.
Alphard
Profil
Návodů na přihlášení se všude válí hromady, zkuste se podívat např. na Nejčastější potíže s PHP (FAQ) » Registrace uživatelů.
V zásadě stačí do tabulky v databázi uložit unikátní identifikátor a heslo. Identita uživatele se pak udržuje pomocí session.
paTaNiNho
Profil
Děkuji. . .s přihlášením problém nemám, jen nechápu, jak každému uživateli volat ten rozdílný obsah. . .šlo by to prosím případně přiblížit?
Alphard
Profil
To s tím blízce souvisí. Přihlášený uživatel má nějaké unikátní id a na jeho základě lze zobrazit unikátní obsah, jak sám píšete. Já nevím, jaké informace přesně potřebujete, ale kdyby bylo možné uložit je do tabulky služeb, dal byste k nim sloupec user_id a podle něho by se poznalo, ke komu daná služba patří.
paTaNiNho
Profil
. . .děkuju, teoreticky to jako začátečník chápu, ale prakticky jsem malinko v rozpacích, možná chci moc, ale nebylo by možné přiblížit mi to pomocí kódu? Jsou to se mnou trable, já vím, ale dost by mě to snad napovědělo. . .