Autor Zpráva
lukasMK
Profil *
Zdravím všechny,

nejsem úplně zběhlý programátor, respektive absolutně nic nevím o certifikátech.
Dostal jsem za úkol implementovat platební bránu webpay od global payments do e-shopu běžícím na PHP.
Pokud dobře chápu, vše funguje ve formě post formuláře. Ten mám v systému udělán, přesně tak jak potřebuji, v tom problém není.

Certifikát cer mám vytvořen a poslán do global payment, tzn. mám zpřístupněnou administraci na testování, ovšem nevím si rady s generováním polí MD a DIGEST v post formuláři.
Mám k dispozici dokumentaci a spostu aplikací, ale nevím k čemu jsou dobré. V dokumentaci marně pátrám.

Pokud s tím má někdo zkušenosti, budu rád za každou radu.
Děkuji Lukáš.

Moderátor Davex: Titulek „Impelentace webpay pomoc“ nevystihuje podstatu dotazu. Příště zkus prosím vymyslet lepší.
lukasMK
Profil *
Poradí někdo jak se dopracovat k poli DIGEST? Mám vygenerován certifikát cer, co dál?
lukasMK
Profil *
Tak generování pole DIGGEST jsem tak nějak udělal. Problém mám s certifikáty.
Dle php příkladu se používá: test_key.pem, test_cert.pem, signature.sign a signatureEnc.sign.

Já ovšem nevím kde je vzít. V programech pro generování certifikátu jsou 4 aplikace: Generovani_certifikatu, overovani podpisu, prevody base64 a prevody keystore.
První aplikací jsem prošel, ta mě vygenerovala soubory .cer, .ks, .pem a .pfx. Dle specifikací jsem soubor .cer poslal do GP. Co mám dělat dál?

Děkuji za pomoc.
lukasMK
Profil *
Takže úspěšně implementováno. Můžete zamčít/smazat.
byba
Profil *
lukasMK, lukasMK, lukasMK, lukasMK, lukasMK:
Mozem poprosit o postup pri overovani odpovede. Skusal som verejny kluc z banky (PEM), ale nevezme to.
Bohdan
Profil
lukasMK:

Dobry den,
delam ted stejnou vec jako vý. Vytvoril jsem certifikat .cer ale pak nevim co bych musel delat.
Prosim Vás mi to nejak vysvetlit.

Dekuji Bohdan.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.