Autor Zpráva
zacatecnik
Profil
Ahoj, vymýšlím strukturu databáze pro prohlížečovou hru a teď vymýšlím jak bude vypadat inventář a itemy...
Jako jedna z variant je:
array(
    'id' = '111',
    'name' = 'Brnění',
    'type' = '4',
    'level' = '5',
    'improved' = '0',
    'price' = '2115',
    'defense' = '25'     
)
Druhá je:
array(
    'id' = '111',
    'type' = '4',
    'level' = '5',
    'improved' = '0',
    'price' = '2115',
    'defense' = '25'     
) 
s tím, že by se název taha vždy z databáze ze seznamu itemů. Co myslíte že je lepší varianta, když má být hra časem překladatelná? Máte i lepší nápad na to, jak inventář a itemy zpracovávat?
Jde mi hlavně o to, že nevím jak u inventáře řešit překladatelnost, jelikož bude potřeba, aby server pro ČR měl jiný jazyk než server pro Anglii apod.

Moderátor Majkl578: Vkládej prosím kódy mezi značky [pre] a [/pre] (stačí kliknout na ).
tiso
Profil
1) ITEMY: ak budú mať všetky itemy rovnaké atribúty, tak ti stačí tabuľka items (id, name, level, price, ...), ak rôzne, budeš ich potrebovať viac. Ešte by som pridal stĺpec pre určenie dostupnosti itemu v hre. Nezabudni na číselníky pre type a level, prípadne i ďalšie atribúty. Dajú sa riešiť aj na aplikačnej úrovni, ale nie vždy je to dobrý nápad.
2) ITINERAR: otázka znie, či sú to itemy, ktoré má hráč k dispozícii a nemá ich zrovna teraz na sebe, alebo všetky, ktoré má k dispozícii.
3) Viaceré jazyky: Prečítaj si článok o riešení viacjazyčnosti tabuliek. Najjednoduchšie riešenie je mať niekoľko jednojazyčných serverov - na každom pobeží hra v jednom jazyku.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm: