Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
zacatecnik Profil |
#1 · Zasláno: 25. 1. 2013, 16:58:48 · Upravil/a: Moderátor (editace znemožněna) 26. 1. 2013, 01:52:25
Ahoj, vymýšlím strukturu databáze pro prohlížečovou hru a teď vymýšlím jak bude vypadat inventář a itemy...
Jako jedna z variant je: array( 'id' = '111', 'name' = 'Brnění', 'type' = '4', 'level' = '5', 'improved' = '0', 'price' = '2115', 'defense' = '25' ) array( 'id' = '111', 'type' = '4', 'level' = '5', 'improved' = '0', 'price' = '2115', 'defense' = '25' ) Jde mi hlavně o to, že nevím jak u inventáře řešit překladatelnost, jelikož bude potřeba, aby server pro ČR měl jiný jazyk než server pro Anglii apod. Moderátor Majkl578: Vkládej prosím kódy mezi značky [>pre] a [>/pre] (stačí kliknout na
![]() |
||
tiso Profil |
#2 · Zasláno: 25. 1. 2013, 17:44:30
1) ITEMY: ak budú mať všetky itemy rovnaké atribúty, tak ti stačí tabuľka
items (id, name, level, price, ...) , ak rôzne, budeš ich potrebovať viac. Ešte by som pridal stĺpec pre určenie dostupnosti itemu v hre. Nezabudni na číselníky pre type a level, prípadne i ďalšie atribúty. Dajú sa riešiť aj na aplikačnej úrovni, ale nie vždy je to dobrý nápad.
2) ITINERAR: otázka znie, či sú to itemy, ktoré má hráč k dispozícii a nemá ich zrovna teraz na sebe, alebo všetky, ktoré má k dispozícii. 3) Viaceré jazyky: Prečítaj si článok o riešení viacjazyčnosti tabuliek. Najjednoduchšie riešenie je mať niekoľko jednojazyčných serverov - na každom pobeží hra v jednom jazyku. |
||
Časová prodleva: 13 let
|
0