Autor Zpráva
Delegal
Profil
Ahoj, prosím pomozte mi. Nejsem žádný velký programátor spíše jen takový začátečník. Vytvářím webovou stránku kde mají být na úvodní stránce novinky. Na internetu sem našel takzvaný "NOVINKOVAČ". Je to věc, která je přesně podle mích představ. Funguje skvěle až na to, že nejde se přihlásit do Admin Menu. Myslím, že to nefunguje protože Endora.cz nepoužívá tak staré PHP kody. Člověku, který ten novinkovač vytvořil už píšu asi 2 týdny a furt bez odpovědi. Proto se obracím na vás jestli tu bude někdo kdo poradí nebo pomůže zprovoznit tuhle věcičku. (Za pomoc umístím váš banner i s odkazem na stránky herního portálu (nebo spíše jen Counter-Strike Source, Half-Life 2.))
-
Bližší informace:

Doména je na: Endora.cz
Na doméně je PHP verze: 5.4.11
Chyboví kod, který vypisuje přihlášení do ADM:

Fatal error: Call to undefined function session_is_registered() in /home/users/alexander/dommenna.tode.cz/web/bspsrc/admin/index.php on line 3

Odkaz na takzvaný novinkovač a jeho download: www.novinkovac.wz.cz/ctj.php
PS: Nevadí mi, že je to bez databáze. Je to přesně takové jaké to chci jen prostě nejde ADM Menu..
Děkuji. :)
Jan Tvrdík
Profil
Delegal:
Funkce session_is_registered byla v PHP 5.4 pro svou zastaralost a zbytečnost odstraněna.
Je potřeba nahradit všechna volání
session_is_registered('abc')
za modernější
isset($_SESSION['abc'])
Delegal
Profil
Když to nahradím tak to píše tohle:
Parse error: syntax error, unexpected 'header' (T_STRING) in /home/users/alexander/dommenna.tode.cz/web/bspsrc/admin/index.php on line 4
ShiraNai7
Profil
Delegal:
Hádám že ti tam chybí ; (středník) na předchozím řádku. Zkus přemýšlet a nejen slepě kopírovat.
shaggy
Profil
Delegal:
Alebo ak sa ti nechce hrať s prerábaním starého kódu, môžeš použiť novšie "cms": http://mnewscms.com/sk/
Delegal
Profil
Už to mám děkuji. Stačilo tam jen nahradit to co poslal Jan Tvrdík a přidat )
Jan Tvrdík, Shaggy chcete abych vám umístil ten banner?
shaggy
Profil
Delegal: