Autor Zpráva
kuba123
Profil *
I když jsem se v minulosti zabýval tvorbou stránek docela dlouhou dobu musím říct, že to trvalo dost dlouho než jsem začal používat třídy a jsem vlastně stále nováček. Teď se po delší době vracím k tvorbě v php a měl jsem možnost si prohlédnout jeden RS a dojít k zajímavému poznání o tom jak se používají šablony a jak si ušetřit spoustu problémů. Nicméně by mě zajímalo, jestli tento způsob rozvržení webu používají i ostatní programátoři, kteří navrhují nebo upravují RS. Ještě doplním že pod pojmem RS si nepředstavuju jen systém na zveřejňování článků, ale jakýkoliv propracovanější systém, který umožňuje spravování např. diskuse, inzerátů na seznamce apod.