Autor Zpráva
Kane
Profil *
Dobrý den,
přestože jsem začátečník v PHP a navíc k mému úkolu je potřeba použít také TCPDF knihovnu, podařilo se mně "sesmolit" nástroj, ve kterém zadáte informace o materiálu, provedených pracích a dalších nákladech a vyplněný formulář se pak automaticky převede do PDF. Vše je v pořádku, na Windows XP je nástroj funkční. Když ho ale vyzkouším na počítači, kde se bude používat (Windows 7), tak tam už mně to vyhazuje níže uvedené hlášení. Jsem celkem přesvědčený, že zápis foreach je napsaný špatně, hlavně by mohl být efektivnější, ale já už nevím, jak dál. Prosím pomozte, děkuji za každý poznatek

foreach( $_POST['mat_tit'] as $key => $_POST['mat_tit'] ) {
    $mat_list_data = '
    <table cellpadding="1" cellspacing="0">
        <tr>
            <td width="100%">'.$_POST['mat_tit'].'</td>
        </tr>
    </table>
    <table cellpadding="2" cellspacing="2">
        <tr>
            <td width="13%">'.$mat_up[$key].'</td>
            <td width="5%">Kč</td>
            <td width="12%">'.$mat_q[$key].'</td>
            <td width="5%">'.$mat_ut[$key].'</td>
            <td width="5%">'.$mat_c[$key].'</td>
            <td width="13%">'.$mat_isum[$key].'</td>
            <td width="5%">Kč</td>
            <td width="6%">'.$mat_vv[$key].'</td>
            <td width="13%">'.$mat_vs[$key].'</td>
            <td width="5%">Kč</td>
            <td width="13%">'.$mat_itot[$key].'</td>
            <th width="5%">Kč</th>
        </tr>
    </table>';
}

// print $mat_list_data
$pdf->writeHTML($mat_list_data, true, true, false, false, '');


Notice: Undefined index: startcolumn in C:\xampp\htdocs\tcpdf\tcpdf.php on line 19345
Notice: Undefined index: startx in C:\xampp\htdocs\tcpdf\tcpdf.php on line 19346
Notice: Undefined index: startpage in C:\xampp\htdocs\tcpdf\tcpdf.php on line 19349
Notice: Undefined index: startpage in C:\xampp\htdocs\tcpdf\tcpdf.php on line 19352
Notice: Undefined index: in C:\xampp\htdocs\tcpdf\tcpdf.php on line 19352