Autor Zpráva
_fantomas
Profil
Ahoj, na webe mám ShoutBox celkom obyčajný v PHP cez MySQL no mám problém s tím že uživatelia môžu do chatu dávať
HTML tagy vlastne všetko, môžu dokonca aj zmeniť velkost chatu napíšu si tam svoje divy a je to cele v háji.
Proste potrebujem zakázať všetko čo by mohlo uškodiť alebo zmeniť chat, chcem len aby šlo klasické pisanie
zakázať tagy. Hladal som po googlu no neuspešne viete mi niekto poradiť?
juriad
Profil
Při výpise použij funkci htmlspecialchars.

echo htmlspecialchars('<div onclick="alert(\'Baf!\');"></div>')
Alphard
Profil
Nebo ty tagy rovnou vyhazovat pomocí strip_tags(), pozor, jestli použijete druhý parametr a nějaké tagy povolíte, nebudou ošetřeny jejich parametry :-( Pak je lepší použít nějakou knihovnu jako Texy! nebo HTML Purifier. Ty jsou však poměrně složité, proto se to často řeší smazáním všech tagů a převodem povoleného white-listu (např. BB kódy) na html tagy.
_fantomas
Profil
V PHP som aky taky začiatočník, to čo si napísal ty akože robí čo?
Tu mám ten skript a akosi neviem kam to mám hodiť a čo vlastne znamená alebo čo zablokuje to čo si napísal ty ?!

<?php
if($_SESSION['prihlaseny']){
?>

<?
if($_SERVER['REQUEST_METHOD'] == "POST" && !empty($_POST['s-obsah'])){

$server = "*****"; 
$login = "*****"; 
$heslo = "*****"; 
$databaza = "*****";
$mysql = new mysqli("$server", "$login", "$heslo", "$databaza");
 if ($mysqlXw->connect_errno) {echo"chyba pripojienia";}
  else{
   header("Location: #");
   $query = "INSERT INTO `shoutbox` (`autor` ,`text`) VALUES ('".$_SESSION['prihlaseny']."', '".$_POST['s-obsah']."');"; 
   $res = mysqli_query($mysql, $query);
   $mysql->close();}
}   
?>

<div class="nazov-widget">
<h3><i class="icon-comments-alt "></i> ShoutBox</h3>
</div>
<div class="widget">
<div class="shout-box-message-blok">
<?php

$articles = mysql_query("SELECT * FROM shoutbox ORDER BY datum DESC LIMIT 30");
while($row = mysql_fetch_assoc($articles)){
?>
<div class="shout-box-message">
<p>