Autor Zpráva
Ondra123
Profil *
Ahoj, potřebuji poradit s php - předem říkám, že jsem totálně začátečník, ale tento problém potřebuji vyřešit.
Mám vytvořenou databází a v ní tabulky atd. v PHP jsem si vytvořil tabulku, kterou můžu upravovat, přidávat do ní nové údaje nebo mazat.
Všechno funguje.
Nastává problém ve vyhledávání. Chci, aby uživatel zadal do vyhledávače např. jméno Ondra a mu by vyjel řádek z tabulky a všechny údaje týkajících se právě Ondry (tj, příjmení, datum narození, město atp.)
Nefunguje.
Hlásí mi to chybu:
Warning: mysql_fetch_array() expects parameter 1 to be resource, boolean given in C:\xampp\htdocs\KU11\Funkcezobraz.php on line 26
Řádek 26 je tento
while ($vysledek = mysql_fetch_array($tabulka)){

Pak mám ještě v index.php toto
if(isset($_GET['search'])){
      
      $result = hledat('jmeno','prijmeni','datum_narozeni','mesto','ulice','mobil');
    
  }else{
     
      $result = mysql_query("SELECT * FROM zakaznici");
  }
A v dalším souboru Funkcedb.php toto:
function hledat($sloupec, $sloupec1, $sloupec2,  $hodnota,$tabulka){
return mysql_query("Select * from $tabulka where $sloupec = '$hodnota' or $sloupec1= '$hodnota' or $sloupec2 = '$hodnota'");

Upozorňuji, že opravdu to vyhledávání nechápu, cosik jsem dal dohromady a fakt nevím jak dále pokračovat a jak tento problém vyřešit. Díky za reakce


Samozřejmě v indexu mám i formulář pro vyhledávaní
<form action="index.php" method="get">
    <input type="text" name="search_word" />
    <input type="submit" name="search" value="Vyhledat" />
</form> 
Manny
Profil
Nikde tam nevidím, že by db dotaz naplnil proměnnou $tabulka, takže je pravděpodobně false. Maximálně pofidérním způsobem proměnnou $result.
Zkus dát mysql_fetch_array($result)
Jcas
Profil *
Voláš funkci hledat() a předáváš jí 6 řetězců, ale samotná funkce jich má 5.
Mimochodem $tabulka se jmenuje 'ulice'?

A ten dotaz jsi vlastně nahpsal takto: