Autor Zpráva
lukas7
Profil
Chci se zeptat zda je možné nějakým scriptem (nejsem programátor) zjistit kolik je povolených php scriptů v jednom okamžiku na webhostingu. Např. Wedos uvádí 5 (Max. počet PHP procesů).

Případně lze to někde vyčíst v php info?

Díky za případné rady.
Davex
Profil
Z konfigurace PHP se to vyčíst nedá, ale jde udělat jednoduchý skript, který bude přes URL volat sám sebe a sčítat počet úspěšných spuštění.
lukas7
Profil
A byl by jsi ochotný takový script tu vložit?:) Já bohužel nejsem programátor tak ho nezvládnu udělat.
Fisir
Profil
Reaguji na lukase7:
Nechceš se místo vyrábění pochybných skriptů zeptat na podpoře hostingu?
lukas7
Profil
No právě já se na to ptal, ale podpora mi odpověděla, že takové informace nemá/neví. Proto bych to rád zjistil :)
rafej
Profil
Podpora neví, jak jsou nastavené jejich vlastní servery? Když se podle počtu PHP procesů někdy odlišují i hostingové programy?
lukas7
Profil
Jedná se o hosting http://www.ovh.cz/webhosting/ a česká technická podpora nemá tyto informace (odpověď: nemáme takto podrobné informace o službě k dispozici. Pouze víme, že tato služba má 2x větší prioritu přidělení zdrojů, nežli služba Pro a ta má zase 2x větší prioritu nežli služba Personal.). Již jsem se pokoušel to z podpory zjistit. Bylo mi zděleno, že bohužel tyto informace nemají.

Poradí tedy prosím někdo ohledně toho scriptu?:)
janbarasek
Profil
lukas7:
Hodně amatérsky by se to dalo řešit i takto:

Na web hodíš tento script:
<?php
echo 'funguje';
sleep(60);
?>

a otevřeš ho v co možná nejvíce záložkách prohlížeče naráz. Až nebude vracet hlášku "funguje", tak jsi vyčerpal procesy a počet otevřených záložek = počet procesů. Jedná se ale o poměrně "hloupé" řešení, které ti na několik okamžiků znepřístupní web. Naštěstí to nežere moc paměti a výkonu, takže to nebude na serveru znát.
jenikkozak
Profil
janbarasek:
To je pro kterou verzi PHP?
janbarasek
Profil
jenikkozak:
To je pro kterou verzi PHP?