Autor Zpráva
Enko
Profil
Ahoj,
už dlouho bojuji s tím, že dělat větší projekty je v PSPadu ztráta času. Mám ho rád na malé věci, ale ty větší se dělají dost blbě a práci to vyloženě zbržďuje. Jaký byste mi doporučili software? Rád bych aby to umělo napovídat funkce včetně odkazu na oficiální dokumentaci nebo alespoň napovvídalo v jakém pořadí jsou parametry k funkcím. Dál bych ocenil, kdyžby se to umělo připojit do sql databáze a napovídalo mi to názvy sloupců. A aby to umělo odhalit chyby ještě předtím než to nahraju na server. A ideálně, aby byla stejně barevně zvýrazněná syntaxe jako je v PSPadu. Zkoušel jsem Netbeans, ale to mi prostě nesedí. Chci něco, co je dělané pro PHP, ale dá se v tom dělat HTML, CSS i JS.
A co se týče toho verzování, jsem v tomto úplný laik, zkoušel jsem github, ale nějak jsem se nebyl schopný prokousat do úspěšného používání, nepřišlo mi to moc intuitivní. Mám rád grafické prostředí a rád využívám pravé tlačítko myši.

Poradíte?
Alphard
Profil
Viz Jaký editor pro PHP (přehled editorů).
Napovídání je naprosto standardní funkce, stejně jako kontrola syntaxe. Další možné chyby se zjistí až v run-time fázi, samozřejmě lze použivat vestavěné debuggery, ale hodně lidí si vystačí se spouštěním na localhostu. Kdyžtak se podívejte na Xdebug.

Na verzování mi vyhovuje git, právě kvůli prostředí. Přes kontextové menu se ovládá třeba SVN, ale já ho nenávidím :-).
Jan Tvrdík
Profil
Další možné chyby se zjistí až v run-time fázi
To není úplně pravda, napr. PhpStorm dokáže díky pokročilé statické analýze odhalit obrovské množství chyb i před spuštěním kódu.
Enko
Profil
Tak díky za typ. Začal jsem používat PHP Storm a až na pár drobných zádrhelů zezačátku a jinak obarveného kódu :-D je vše supr. Díky :) Po tom verzovacím SW se ještě podívám. Ale asi se naučím s GitHubem.
eager_beaver
Profil
Enko: