Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Oggymot Profil |
Ahoj,
jsem začínající programátor přes PHP, HTML, CSS, JS a potřeboval bych poradit. Dělám takovou hru kde se má na pozadí odpočítávat čas a třeba každou hodinu přičíst do databáze ke každému uživateli X peněz. Jenže nevím jak zřídit ten časovač na pozadí, aby tam nemusel být nikdo přítomný. A nebo by úplně stačilo, že to po té hodině vždy s přístupní tlačítko, které se po kliknutí zase na hodinu znepřístupní. Děkuji předem všem co mi pomohou a snad to vyřeším :) |
||
juriad Profil |
Nebudeš mít časovač. Uložíš si do databáze, kdy uživatel provedl akci a jak dlouho má čekat. Následně prostě vypočítáš z aktuálního čásu, kolik času zbývá. A pokud zbývá méně než 0, zobrazíš tlačítko.
|
||
Oggymot Profil |
#3 · Zasláno: 2. 4. 2015, 11:25:01
Dobře a nějaký příklad by nebil ? Takže jsem pochopil, že do databáze uložím kdy provedl akci ve formátu 11:15 (třeba). A v 12:15 to nějakým scriptem odemknu ?
|
||
blaaablaaa Profil |
#4 · Zasláno: 2. 4. 2015, 11:48:41
Oggymot:
Ulozis si cas (datetime), kdy se mu ma zpristupnit tlacitko. Kdyz uzivatel nacte stranku, zjistis, jestli je aktualni cas vetsi nebo roven ulozenemu casu. Pokud ano, zpristupnis tlacitko. |
||
Oggymot Profil |
#5 · Zasláno: 2. 4. 2015, 12:20:54 · Upravil/a: Oggymot
blaaablaaa:
To by šlo, děkuji všem snad to nějak zprovozním :) No takže do databáze mi to už čas zapíše, ale když se snažím udělat to, že když je čas stejný nebo větší, tak to nejde... Definice času: $time = Date("H:i"); $cas = $time; $cas1 = date("H:i", mktime(date(H), date(i)+1)); Porovnání: if($_SESSION['datum'] < $cas ){ $text = 'Vybrat daně'; $_SESSION['vybrano'] = 0; } if($_SESSION['datum'] == $cas ){ $text = 'Vybrat daně'; $_SESSION['vybrano'] = 0; } |
||
petr 6 Profil |
#6 · Zasláno: 2. 4. 2015, 17:01:41
Oggymot: