Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Musilda Profil |
#1 · Zasláno: 11. 6. 2015, 16:40:13
Chci se zeptat, zde zde někdo již nenapojoval systém DPD. Když odešlu data, vrátí se mi odpověď s chybou a nevytvořeným číslem zásilky.
$client = new SoapClient('https://www.mojedpd.cz/IT4EMWebServices/eshop/ShipmentServiceImpl?wsdl', array()); $data = array( 'wsUserName' => $my_dpd_username, 'wsPassword' => $my_dpd_password, 'wsLang' => 'CS', 'applicationType' => 9, 'priceOption' => 'WithoutPrice' ); $data['shipmentList'] = array(); $data['shipmentList']['shipmentReferenceNumber'] = $order_id; $data['shipmentList']['payerId'] = $adres_id; $data['shipmentList']['senderAddressId'] = $sender_id; $data['shipmentList']['receiverName'] = 'Karel Vomáčka'; $data['shipmentList']['receiverFirmName'] = 'Vomačka'; $data['shipmentList']['receiverCountryCode'] = 'CZ'; $data['shipmentList']['receiverZipCode'] = '19000'; $data['shipmentList']['receiverCity'] = 'Praha 9'; $data['shipmentList']['receiverStreet'] = 'Sokolovská 14'; $data['shipmentList']['receiverHouseNo'] = '14'; $data['shipmentList']['receiverPhoneNo'] = '123456789'; $data['shipmentList']['mainServiceCode'] = '1'; $data['shipmentList']['parcels'] = array( 'parcelReferenceNumber' => 'WS'.$order_id, 'weight' => $weight ); $paymentStatus = $client->createShipment($data); Všechny proměnné jsou naplněné, ordrer id je vždy unikátní číslo, dle pořadového čísla objednávky, například 157. Obdržená odpověď: object(stdClass)#7370 (1) { ["result"]=> object(stdClass)#7371 (2) { ["transactionId"]=> int(6174) ["resultList"]=> object(stdClass)#7372 (6) { ["shipmentReference"]=> object(stdClass)#7373 (2) { ["id"]=> NULL ["referenceNumber"]=> string(3) "158" } ["price"]=> NULL ["error"]=> object(stdClass)#7374 (3) { ["code"]=> int(123) ["text"]=> string(51) "Message definition not found for this message id:0 " ["solution"]=> NULL } ["shipmentDate"]=> NULL ["shipmentTime"]=> NULL ["message"]=> NULL } } } přičemž shipmentReference->id je NULL, z čehož usuzuji, že se zásilka nevytvoří. Bohužel podpora na DPD -> Kluk co umí číst emaily -> někdo, kdo umí poslat požadavek na IT oddělení -> a tam jsou asi všichni v Karibiku. Bud vděčný za jakoukoliv pomoc. |
||
kzk_cz Profil * |
#2 · Zasláno: 12. 6. 2015, 12:58:53
Napiš nějakému šéfovi, že čekáš na odpověď X dní, že Vám díky tomu špatně funguje systém a jestli to nejde řešit, tak přejdete jinam. :) Profit??
|
||
Časová prodleva: 7 měsíců
|
|||
rickczsu Profil |
#3 · Zasláno: 8. 1. 2016, 23:54:55
Musilda:
Podařilo se ti to nějak vyřešit? Stejný problém. { ["code"]=> string(5) "50031" ["text"]=> string(50) "Message definition not found for this message id:0" ["solution"]=> NULL } při pokusu o zjištění stavu zásilky. DPD podpora taktéž k ničemu. Díky |
||
Časová prodleva: 11 měsíců
|
|||
David Foltyn Profil |
#4 · Zasláno: 23. 11. 2016, 10:01:39
rickczsu:
Chyba je v parametru 'wsLang' => 'CS', Správně má být CZ |
||
Chamurappi Profil |
#5 · Zasláno: 24. 11. 2016, 11:32:15
Reaguji na Davida Foltyna:
Jako vážně? Ona tato služba nedodržuje standardizované ISO označení jazyků? Zdroj? |
||
Časová prodleva: 11 dní
|
|||
David Foltyn Profil |
Ano, jako vážně.
Viz dokumentace www.dpd.com/cz/business_customers/vas_pruvodce_prepravou/aplikace_a_nastroje/vlastni_software (Příručka programátora a webové služby (1,87 MB)) - strana 55 |
||
Chamurappi Profil |
#7 · Zasláno: 5. 12. 2016, 14:40:04
Reaguji na Davida Foltyna:
Na straně 55 je seznam kódů zemí, nepíše se tam nic o tom, že by se tyto kódy měly používat v parametru wsLang . Jinde v dokumentaci jsou uvedený příklady s <wsLang>EN</wsLang> a kód EN v tabulce na straně 55 nikde není (což je logické, protože EN není kód země, ale kód jazyka). V dokumentaci nikde není výčet jazyků, proč si tedy myslíš, že nepoužívají standardizovaná označení?
|
||
TomášK Profil |
#8 · Zasláno: 5. 12. 2016, 14:51:30
Na straně 3 píšou ... K jejich (=služeb) použití potřebujete uživatelské jméno a heslo, identifikaci plátce (payerId), identifikaci adresy svozu (addressId), nastavení jazyka (CZ) a parametr applicationType=9.
Z toho lze domyslet, že tam asi chtějí CZ, ale ... meh. |
||
David Foltyn Profil |
Protože to mám zrovna před sebou otevřené a uplně stejnou chybu mě to zobrazovalo, stačí změnit na CZ a komunikace funguje. Je to zvláštní, nějaký čas jsem se s tím taky trápil ale je to tak.
Na straně 5 je také zmínka o nastavení K jejich použití potřebujete uživatelské jméno a heslo, identifikaci plátce (payerId), identifikaci adresy svozu (addressId), nastavení jazyka (CZ) a parametr applicationType=9. |
||
Časová prodleva: 8 let
|
0