Autor Zpráva
thebigheead
Profil
Zdravím, jsem v PHP začátečník a potřeboval bych vaši radu. Snažím se udělat takový menší systém na přidávání týmu a mazání týmu z databáze. Nic těžkého, ale nějak mi to nechce šlapat. Respektive mi to šlape, ale nic se nesmaže. Kouknete na to? Díky :) (Mimochodem o SQL INJECTION vím, ale dělám to zatím jen pro sebe a nechci se v tom zamotat ještě více než jsem teď)
    $query = mysql_query("SELECT `id_tymu` FROM `tymy`");
    while ($row = mysql_fetch_array($query)) {  
    $id_tymu = $row['id_tymu']."<br />";
    echo $id_tymu;  
}
    mysql_query("DELETE FROM `tymy` WHERE id_tymu=$id_tymu");
    echo '<a href="index.php">Vratit se zpet na seznam tymu.</a>';

Echo mi normálně ID toho týmu vypíše, ale tým se nesmaže. Až to vyřešíme potřeboval bych poradit s tím, jak to udělat celé do cyklu. Jelikož když bude týmů v databázi více, potřebuji aby rozeznal kód o jaký tým se jedná pomocí ID.
------------------

EDIT: Už jsem to vyřešil, dělal mi tam bordel ten BR. Každopádně teď potřebuji poradit nebo alespoň navést na správnou cestu s těmi ID. Jak mám udělat, aby poznal o které ID se jedná? Mám totiž v index.php nastavený výpis týmů a u každého tlačítko "smazat tým". Po kliknutí by se měl vykonat tento příkaz nahoře. Jediné co potřebuji je, aby věděl o který tým se jedná.
tiso
Profil
thebigheead: „Mám totiž v index.php nastavený výpis týmů a u každého tlačítko "smazat tým"
Ukáž.
thebigheead
Profil
    <?php
    require('connect.php');
    $tym = mysql_query("SELECT `nazev_tymu` FROM `tymy`");
    if($tym === FALSE) { 
    die(mysql_error());
    }
    while($zaznamy = MySQL_Fetch_array($tym)) {
        echo '<p class="seznam_tymu">Tým: ' . $zaznamy["nazev_tymu"] . '</p>' . ' <form action="smazat.php" method="post" class="form_mazani_tymu"><input type="submit" name="smazat_tym" value="Smazat tym"></form>';
    }
    ?>
tiso
Profil
<?php
    require('connect.php');
    $tym = mysql_query("SELECT `id_tymu`, `nazev_tymu` FROM `tymy`");