Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Monkeys Profil * |
#1 · Zasláno: 7. 12. 2015, 12:11:07
Ako riesit problem v eshope ked si navstevnik vlozi neaky tovar do kosiku a odide, medzitym sa ten isty tovar vypreda ale ostane niekomu v kosiku a pri navrate na stranky si ho chce objednat ale uz neni skladom.
Otazka je ako riesit takyto problem, vymazat kosik natvrdo. Napada ma: 1) Pri objednavke kontrolovat dostupnost ced databazu 2) Nastavit session, cookies na neaky cas Alebo existuje lepsie riesenie? Vdaka M. |
||
Alphard_ Profil * |
#2 · Zasláno: 7. 12. 2015, 12:13:44
Monkeys:
„1) Pri objednavke kontrolovat dostupnost ced databazu“ To snad v každém případě, ne? Když budete průběžně během nákupu kontrolovat dostupnost zboží a včas uživatele upozorníte, že něco už není skladem, tím lépe. |
||
Časová prodleva: 8 let
|
0