Autor Zpráva
Monkeys
Profil *
Ako riesit problem v eshope ked si navstevnik vlozi neaky tovar do kosiku a odide, medzitym sa ten isty tovar vypreda ale ostane niekomu v kosiku a pri navrate na stranky si ho chce objednat ale uz neni skladom.

Otazka je ako riesit takyto problem, vymazat kosik natvrdo.
Napada ma:
1) Pri objednavke kontrolovat dostupnost ced databazu
2) Nastavit session, cookies na neaky cas

Alebo existuje lepsie riesenie?

Vdaka
M.
Alphard_
Profil *
Monkeys:
1) Pri objednavke kontrolovat dostupnost ced databazu
To snad v každém případě, ne?
Když budete průběžně během nákupu kontrolovat dostupnost zboží a včas uživatele upozorníte, že něco už není skladem, tím lépe.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm: