Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
tomas2245 Profil |
Zdravím mám objednávkový formulár spravený cez HTML inputy ktoré po vyplnení sa odosielajú cez PHP kód a príde mi to na e-mail.
je možné spraviť niečo také v zmysle, že mám tam napr. dva tovary: 1. počítače , 2. notebooky. raz za čas potrebujem spočítať koľko ľudí si ten a ten tovar objednali (počet kusov 1 tovaru & počet kusov 2 tovaru). bolo by možné spraviť také niečo že sa to bude niekde do nejakej tabuľky zapisovať alebo niečo podobné? Príklad.: 1. počítače: 20 kusov (odošle sa nová objednávka s počtom 10 kusov) = 30 kusov. atď. atď. 2. notebooky: 10 kusov som v tomto amatér takže nemám o tom ani tú najmenšiu predstavu, tak budem rád za každé riešenie, podľa ktorého by som mohol pokračovať. Ďakujem. |
||
visionic Profil * |
#2 · Zasláno: 9. 4. 2016, 14:21:17
Odkad se ty tovary berou? Mas je pres HTML? nebo pres MYSQL?
1.možnost udělat si textový soubor, do kterého se ti bude zapisovat počítadlo. Načíst php manual "fopen" a popřípadě zápis. kod by mohl vypadat takto (do souboru zapiš akorát "0" bez uvozovek a apostrofů. $fp = fopen('data.txt', 'w'); $znaky = filesize($fp); $text = fread($fp, $znaky); $new = $text+1; fwrite($fp, $new); fclose($fp); 2.možnost Pokud tovary máš v mysql, přidej jim sloupec count int(10) not null Při odeslání načteš tovar se sloupcem COUNT a přičteš k němu hodnotu +1 a pomocí UPDATE mysql zapíšeš novou hodnotu. |
||
tomas2245 Profil |
supeeer, vďaka za riešenie :)
mám to cez HTML. ešte jedna malá otázočka, tých tovarov (inputov) je cez 100 ako by som mal ten tvoj php kód upraviť? moc mu nerozumiem, kde by som mal zapísať tie tovary... |
||
Časová prodleva: 3 dny
|
|||
tomas2245 Profil |
nevie nikto? pomôcť?
Moderátor juriad: Nekonstruktivní příspěvky sloužící pouze ke zviditelnění dotazu jsou zakázané.
|
||
juriad Profil |
#5 · Zasláno: 12. 4. 2016, 19:05:25
Nikde jsi neukázal, co máš, jak jsou ty tvé tovary kde reprezentované; mají nějaká ID, jsou nasekaná rovnou v kódu?