Autor Zpráva
Roland Němec
Zdravím,
dalo by se říct, že v programování webu jsem poměrně začátečník ( koneckonců posuďte sami: Odkaz na mé stránky :) )
Zajímalo by mě, jak udělat registrační systém v php. A tak aby se návštěvník mohl ihned po registraci přihlásit... A poté například upravovat kalendář apod...

Máte s tímto někdo osobní zkušenosti?

Za každou odpověď děkuji.
Roland Němec
Hando
Ahoj.
Zkušenosti s tím bude mít mnoho lidí, ale otázkou je, zda ti někdo takhle obecně poradí. :) Na lidi to bude působit tak, že chceš, aby ti to někdo napsal. :)

Záleží na tom, co umíš či co jsi ochoten se kvůli tomu naučit. Pokud to bereš jako studium programování a neřešíš moc čas a výsledek, tak proč ne... Jestli na to spěcháš a chceš, aby to fungovalo, asi bych na tvém místě sáhl po hotovém řešení ve formě třeba nějaké knihovny. Musíš si umět poradit jak s PHP, tak s databází.
Jinak jednoduché přihlašování není nic extra složitého, mám za to, že i tady v FAQ se válí nějaký odkaz. :)
Roland Němec
Hando:
Zdravím,
já to dělám proto, že mě prostě baví se učit ( a bohužel jsem momentálně nedostal příležitost jít na střední školu teleinformatiky :D , protože je mi 13= 8 třída...) a upřímně moc nechci sahat po hotových formách, protože bych to chtěl umět :D . Díky moc za odezvu, pohledám :) ...
serverteam.sk
Rolande, Chápu že se to chceš naučit sám , jsem na tom totiž věkově stejně jsem v 9. tride a učím se programování protože nechci na středni vypadat jako idiot že nic neumim a hlasim se na IT. V této situaci je možná nejlepší stáhnout hotový kód a studovat co tam je, proč to tak je, a co to tam dělá. Později si zkoušet vytvářet vlastní malé scripty třeba jen na přihlášení bez toho aby ses díval do oneho ukázkového souboru. Vytvořit neohrabaný kód registrace bych ti mohl pomoct vytvořit ale s dodatečným upravováním účtu do databáze ti moc neporadím jelikož v tom taky nejsem zběhlý.
Hando
Ahoj.