Autor Zpráva
wkkIt2
Profil
Zdravím,
mám stránky přes wordpress, na server ftp se mi ukládají fotky z webkamery, já s nimi potřebuju pracovat (přesunout, mazat, ...), spojení funguje (na moji funkci se vypíše "Pripojeni probehlo uspesne"), ale dál mě to ignoruje, přesouvání nefunguje. Dokázal by mi někdo prosím pomoct? Rozhodně nejsem programátor. Nevím ani, jaký přesně příkaz ke kopírování použít; jak ale vidíte, zkouším různé možnosti. Nastavení práv přes PHP také nejde; přesouvání ale nefunguje ani když nastavím práva souboru i nadřazeným adresářům přímo na ftp serveru. Díky

[insert_php]

$cesta_k_souboru= "http://www.zkouska.cz/a/xxx.jpg]www.zkouska.cz/a/xxx.jpg";
$cesta_k_souboru_nova = "http://www.zkouska.cz/a]www.zkouska.cz/a/b/xxx.jpg";

if((fopen($cesta_k_souboru,"r+"))!=NULL)    echo " The file exists";
else echo "The file does not exist";

// set up basic connection
$conn_id = ftp_connect("zkouska.cz");

// login with username and password
if($login_result = ftp_login($conn_id,"login","heslo")) echo " Pripojeni probehlo uspesne";
else echo " Pripojeni neprobehlo.";

if(copy($conn_id, $cesta_k_souboru, $cesta_k_souboru_nova)) echo " PRESUNUTO1!!!";
else echo " presun se nezdaril1";

if(move_uploaded_file($conn_id, $cesta_k_souboru, $cesta_k_souboru_nova)) echo " PRESUNUTO2!!!";
else echo " presun se nezdaril2";

if(ssh2_sftp_rename($conn_id, $cesta_k_souboru, $cesta_k_souboru_nova)) echo " PRESUNUTO3!!!";/else echo " presun se nezdaril3";

if(ftp_put($conn_id, $cesta_k_souboru, $cesta_k_souboru_nova, FTP_ASCII))  echo " PRESUNUTO4!!!";
else echo " presun se nezdaril4";

if(ftp_get($conn_id, $cesta_k_souboru_nova, $cesta_k_souboru, FTP_ASCII))  echo " PRESUNUTO5!!!";
else echo " presun se nezdaril5";

if(ftp_chmod($conn_id, 0777, $cesta_k_souboru)) echo " Chmod (img) probehl uspesne.";
else echo " Chmod (img) skoncil chybou.";

// close the connection
if(ftp_close($conn_id)) echo " Spojeni s FTP skonceno";
else echo " Spojení neukonceno???";
xROAL
Profil