Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
PetrYNTOVON Profil * |
#1 · Zasláno: 17. 11. 2016, 09:25:10
Zdravím,
řeším takový divný problém. Na eshopu se mi několikrát do měsíce stane, že se objednávka nepřenese (= zákazník volá, že udělal před týdnem objednávku, nepřišlo mu potvrzení a co se tedy děje). No a mě by zajímalo, čím by to mohlo být. Obsah košíku ukládám do session, vstupy formuláře kontroluji javascriptem + v php. Když se nepodaří zápis do databáze, tak se zákazníkovi vypíše chybové hlášení. Napadá vás, co všechno by se dalo zkontrolovat a ošetřit, aby nedocházelo k "nevysvětlitelnému" neuložení objednávky? Při testování mi celý proces objednávky vždy funguje. Petr |
||
Alphard Profil |
#2 · Zasláno: 17. 11. 2016, 13:12:46
A je ta „ztracená“ objednávka v databázi? Mailu ztracenému po cestě bych ještě věřil, ale tohle je divné. Zvlášť když správnost zápisu do databáze kontrolujete.
|
||
PetrYNTOVON Profil * |
#3 · Zasláno: 17. 11. 2016, 13:43:21
Právě že do databáze se nic neuloží. Ikdyž asi dvakrát se stalo, že se uložil jen prázdný řádek. Už mě vůbec nenapadá, co otestovat... ale je taky možné, že je někde v programu bota, kterou nevidím ;).
|
||
Tomášeek Profil |
#4 · Zasláno: 17. 11. 2016, 13:58:51
PetrYNTOVON:
„ale je taky možné, že je někde v programu bota“ Ano, to je velmi pravděpodobné. Ale bez kódu ji těžko někdo najde, že? Neukázal jsi ani současné ošetření dat, u kterého se ptáš, zda někoho napadne, jak jej vylepšit. |
||
TomášK Profil |
#5 · Zasláno: 17. 11. 2016, 14:38:24
PetrYNTOVON
Podívej se do logu, co klient skutečně odeslal na server a jestli to vůbec dorazilo na server. Předpokládám, že tam není takový provoz, aby nešla dohledat objednávka, pokud znáš zboží a přibližný čas. Pokud logy neexistují, tak je nastav / přidej do aplikace. |
||
Časová prodleva: 8 let
|
0