Autor Zpráva
maxmin
Profil *
Ahoj, jsem začátečník v PHP. Mám dvě různé domény, ale pro druhou doménu nechci platit zvlášť webhosting, stránky budou mít měně než 1MB.
Bylo mi řečeno, že si druhou doménu můžu udělat jako alias, dát si ji na mém aktuálním webhostingu do určité složky a pak ošetřit pomoci nějakého PHP scriptu. Dělali jste to už někdo?
jozob
maxmin
"Dělali jste to už někdo?"
Áno. Konkrétne na webe www.kanoe.sk, ktorý nespravujem ja, ale na tom istom hostingu je aj web, ktorý spravujem ja. V tomto konkrétnom prípade ide o viac ako 5 domén, neviem presne koľko ich je ale je ich dosť. Hlavná doména je www.kanoe.sk a ostatné domény sú aliasy. V súbore index.php sa zisťuje z akej domény sa pristupuje a následne sa uživateľ presmeruje do iného priečinku. Aktuálna adresa sa zisťuje pomocou premennej $_SERVER["HTTP_HOST"].

Môžeš si to vyskúšať, na jednom hostingu sú napríklad tieto adresy:
www.kanoe.sk a www.krknov.sk

Domén je viac, ale ako príklad stačia dve.
maxmin
Profil *
Díky moc, to je přesně to co potřebuju.
maxmin
Profil *
Mám už tedy dva aliasy a jeden webhosting. www.golfprovsechny.cz a www.visiball.pl

Na původní doméně mám soubor index.html. Ten chci kvůli vyhledávačům zachovat.
Bude v pořádku, když index.html přejmenuju na index.php a úplně nahoru nad začátek html kódu vložím kód
<?php
if (($_SERVER['HTTP_HOST'])=='visiball.pl')
{Header('Location: http://www.visiball.pl/visiball.htm');
}
elseif (($_SERVER['HTTP_HOST'])=='www.visiball.pl')
{Header('Location: http://www.visiball.pl/visiball.htm');
}
else;
?>
A odtud už bude původní obsah souboru index.html.

Zkoušel jsem to a funguje to. Jen se chci zeptat jestli tohle řešení není nějaké nestandartní, nebo jestli v tom nejsou chyby.
jozob
maxmin
"Jen se chci zeptat jestli tohle řešení není nějaké nestandartní, nebo jestli v tom nejsou chyby."
Úplne v pohode, ale to else tam nemusí byť, kľudne to vyhoď.
maxmin
Profil *