Autor Zpráva
Funky Květák
Profil *
Mám tuhle jednoduchou (jsem začátečník) aplikaci, která funguje na wz.cz:

<a href="index.php?url=nazev_volane_stranky"> libovolný text </a>

<?php

if (!isset($url) || $url=="") $url = "nazev_defaultni_stranky";
include ("$url".".php");

?>

co mám udělat, aby mi to běželo i doma na http://localhost/
- pravděpodobně nějak nastavit apache/SQL, ale jak?


Důležitější je druhá část dotazu - jak udělat v PHP podobný efekt, ale tak, aby se indexová (hlavní strana) znovu nenačítala při volání "includované" stránky

Jestli mě někdo chápete, tak dík moc za odpověď.
Meldo
Profil
jak nastavit apache? (aneb doma neběží to, co na wz.cz běží)
porovnaj si, ci mas rovnaku, alebo aspon podobnu verziu ako na wz. ak mas moc staru, je do dost pochopitelne.

myslim, ze by to islo jednoduchsie.

 

if($_GET['url']!=nazev_volane_stranky) {
$url = "nazev_defaultni_stranky";
include ("$url".".php");
}



jak udělat v PHP podobný efekt, ale tak, aby se indexová (hlavní strana) znovu nenačítala při volání "includované" stránky
neviem, ci to spravne chapem. Ty chces nacita uplne novu stranku?
ak hej tak:


<?php
if($_GET['url']!=nazev_volane_stranky) {
$url = "nazev_defaultni_stranky";
header("Location: ".$url.".php");
}

?>
<a href="premenna_v_adrese.php?url=nazev_volane_stranky"> libovolný text </a>


Ten php script, alebo lepsie povedane cast header(...); musi byt volana pred akymkolvek vystupom t.j. echo, print alebo html kod. Inak ti to vyhodi chybu.
Meldo
Profil
Inak ten horeuvedeny kod mi na localhoste funguje. Samozrejme pod podmienkou, ze existuje includovany subor. Over si to, ci ho mas aj na localhoste?
Co ti to vypisuje?
jozob
Profil
Meldo
"porovnaj si, ci mas rovnaku, alebo aspon podobnu verziu ako na wz. ak mas moc staru, je do dost pochopitelne"
* Čo s tým má vôbec Apache?
* Čo s tým má vôbec verzia PHP?
* S 90% istotou môžem povedať, že to bude nastavením register_globals v php.ini