Autor Zpráva
gandalf
Profil *
Zdravím... nevíte někdo prosím, jestli někde na netu neroste nějaký PHP skript, který by dokázal hledat v článcích na netu určité slovo, a odkazy na ty články, které to slovo obsahují, potom vypsal na stránku?

Nebo mohl by mě někdo nakopnout, jak na to? Jsem začátečník. Předem děkuji. Jestli to neni nic jednoduchého, tak se omlouvám.
WanTo
Profil
Co třeba google?
gandalf
Profil *
Co třeba google?

Co s ním? Já potřebuju aby mi to hledalo automaticky nové články s určitým slovem, a ty články (resp. odkazy na ně) to pak vypsalo na samotnou stránku.
gandalf
Profil *
A navíc nevim, co jako mám hledat... :( Ani neumim anglicky.
WanTo
Profil
No právě. Google ti najde na celém internetu všechny články, které obsahují určité slovo. Když k dotazu přidáš inurl:tvoje_stránky.cz, prohledá jen tvé stránky.
gandalf
Profil *
Promiň, ale asi mě nechápeš. Chci aby se tak dělo automaticky. Např. chci aby to v určitém intervalu prohledalo net, a vypsalo to na stránku odkaz na článek, kde je např. zmínka o Karlu Gottovi. Tedy kde se vyskytuje slovo "Gott". ;)
djlj
Profil
chci aby to prohledalo net
Samo?
gandalf
Profil *
To je jasný, že ne samo. Třeba pomocí Googlu. Výpis Googlu je sice hezkej, ale já bych chtěl vypsat jen odkazy a na samostatnou stránku.
shArk
Profil
experta iba expert pochopi :D

ak chapem on chce aby sa na googli vyhladalo slovo // PHP // dalo to link // http://diskuse.jakpsatweb.cz/index.php?action=vtopic&forum=9 // a ten link dalo na jeho stranku // jozkomrqicka.xy.cz // :P

teda on by zapol iba svoju stranku a mal by tam linky..
paja a jaja
Profil *
Čau, jen v rychlosti koncept:
Použij ve svém skriptu "parazitní" formulář na google (trocha teorie je tady: http://www.jakpsatweb.cz/formulare-parazitni.html), no a čas od času ho spusť.

Jestli si to budeš ukládat do databáze nebo do textového souboru, do oblíbených v prohlížeči nebo jinak, to už je na tobě.