Autor Zpráva
vojtah22
Profil *
Jsem úplný začátečník PHP. V pátek jsem si koupil knížku a zastavil jsem se hned u instalace. Píše se tu, že na počítači musím mít nainstalovaný internet information server, ale já ho nemám a jak mi radí, abych zkusil instalační CD Windows, tak tam sem to nenašel. Mám XP Home Edition a originál. Mohl by mi někdo poradit, kde se to dá třeba stáhnout??? Díky moc Vojta
Hugo
Profil
Na IIS se vykašli. Nainstaluj si třeba EasyPHP, ušetří ti to dost starostí.

http://www.jakpsatweb.cz/php/easyphp.html
Leo
Profil
Nebo jeste lip samostatne PHP a Apache, Leo
vojtah22
Profil *
Díky, ale já bych to opravdu chtěl zkusit s tím IIS. Třeba jestli by to někdo nezkusil na svém CD Windowsů, kde to je.... Já to tam prostě nevidim, ale tady se píše, že by to tam mělo být.
jozob
Profil
vojtah22
Pridať, odstrániť programy -> Súčasti Windows... A tam to niekde nájdeš.

Ale ako už bolo napísané vyššie, aj ja doporučujem Apache. S IIS budeš mať len problémy a poriadnu dokumentáciu nenájdeš. Ani ľudia Ti s tým moc nepomôžu. Príde prvý problém a môžeš to zabaliť ak si začiatočník.
habendorf
Profil
Jak píše jozob. Jen dodám, že na cz win se to jmenuje "Internetová informační služba".
jozob
Profil
habendorf
To znie ako nejaká inštitúcia. :-)
Leo
Profil
"Díky, ale já bych to opravdu chtěl zkusit s tím IIS."

Kdo chce kam... Leo
vojtah22
Profil *
hoj lidi!!! Mě by zajímalo, co ste dělali vy, když jste začínali s PHP. Tp ste to tam všicni měli???? Já když spustím CD Windowsů, tak tam mám:

Instalovat systém Windows XP
Instalovat volitelné součásti systému Windows XP
Dalěí úkoly
Zkontrolovat kompaktibilitu systému


Co mám dát??? Volitelné součásti systému Windows X mi nepomohli.
jozob
Profil
vojtah22
"Mě by zajímalo, co ste dělali vy, když jste začínali s PHP"
Prečítaj si niekoľko príspevkov vyššie. To sme robili, keď sme začínali. Skrátka, na IIS kašli.
vojtah22
Profil *
No dobře pokusim se něco províst s tim Easy PHP. Tak dík, ale až zejtra
Hugo
Profil