Autor Zpráva
H13
Profil
Ahoj,

potřeboval bych poradit, zplácal jsem dohromady přihlášení do systému (jsem php těžký amatér). Funguje tak, že se někdo přihlásí do systému a když v něm 20 minut nepracuje, automaticky se odhlásí.

Potřeboval bych poradit, zda toto přihlášení nejde udělat jednodušeji, ale hlavně zda je bezpečné (mám samozřejmě na mysli úroveň bezpečnosti např. jaká se používá při přihlášení tady v diskusi, prostě aby nebylo zase tak jednoduché se do systému z venčí dostat)

kód:

# Prihlaseni ----------------------------------------------------
# uzivatel se prihlasi ------------------------------------------
if (isset ($_POST["password"]))
{
$_SESSION["password"] = $_POST["password"];//ulozi heslo do session
$time = strtotime("now");
$_SESSION["time"] = $time;//ulozi cas do session
}
else
{
$password="";
}

# uzivatel se odhlasi -------------------------------------------
if (isset ($_GET["logout"]))
{
if ($_GET["logout"]=="ano")
{
unset($_SESSION['password']);//ukonci session heslo, kdyz uzivatel klikne na odkaz odhlaseni
unset($_SESSION['time']);//ukonci session cas, kdyz uzivatel klikne na odkaz odhlaseni
}
}

# uzivatel je prihlasen - dochazi k obnoveni stranky ------------
if (isset ($_SESSION["password"]))
{
if ($_SESSION["password"] == "nejakeheslo")
{
$password= $_SESSION["password"];
if(isset ($_SESSION["time"]))
{
$time = $_SESSION["time"];//ulozi cas prihlaseni ze session do promene
$timeend = $time + 1200;//nastavi automaticky konec za 20 min
$timenow = strtotime("now");
if ($timenow > $timeend) //kdyz uzivatel neprovedl na strance behem 20 minut zadnou akci
{
unset($_SESSION['time']);unset($_SESSION['password']); echo "Byl jste automaticky odhlášen<br /><a href=\"index.php\">Prihlaste se prosím znovu</a>";exit;
}
else
{
$_SESSION["time"] = $timenow;// obnoveni stranky - posunuti autom. konce
}
}

}
else
{
$password="";
}
}
else
{
$password="";
}

Teď už je na strance normální podmínka

Když (if) heslo souhlasí – ukaž obsah