Autor Zpráva
smajli
Profil *
Zdravim
Hledám někoho, kdo má zkušenosti s tímto statistickým programem. V PHP jsem začátečník.
Sice se mi ho bez problémů podařilo rozběhnout, ale v některých zobrazeních vypisuje chybová hlášení typu:

Warning: gzuncompress() [function.gzuncompress]: data error in /home/www/154prapor.cz/subdomeny/www/phpmv2/core/include/DataModel.cla ss.php on line 99

Notice: unserialize() [function.unserialize]: Argument is not a string in /home/www/154prapor.cz/subdomeny/www/phpmv2/core/include/DataModel.cla ss.php on line 99

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/www/154prapor.cz/subdomeny/www/phpmv2/core/include/DataModel.cla ss.php:99) in /home/www/154prapor.cz/subdomeny/www/phpmv2/core/include/TemplateEngin e.php on line 348

na řádce 99 DataModel.class.php je :
$array = unserialize(gzuncompress($this->infoSerialized[$name]));

na řádce 348 TemplateEngine.php je:
header('Content-Type: text/html; charset=utf-8');
if( !empty($GLOBALS['header_message_tpl'])
&& Request::moduleIsNotAStrangeModule())

Info tohoto programu vypisuje, že na serveru jsou všechna nastavení v pořádku, ale stejně to pak vypíše např. jen polovičku grafů.

díkes
smajli
fimmos
Profil
V těchto třídách atd je chyb a chyb, lepší je je neopravovat a nastavit, aby se nezobrazovaly žádné warningy, errory atd.
smajli
Profil *
Jinde to funguje bez chyb, něco v tom musí být, a asi u mě, jestli nedostatek dat nebo něco.
j_hajsl
Profil
Jinde to funguje bez chyb, něco v tom musí být, a asi u mě, jestli nedostatek dat nebo něco

já bych řekl spíše to, že máš v php.ini nastavené zobrazovaní všech warningů a notice ...

a tohle "Warning: Cannot modify header information - headers already sent by " je, že snaží poslat hlavičky, když už předtím poslal výstup ....

!edit! pravopis ...
smajli
Profil *
aha,