Autor Zpráva
alex
Profil *
Dobry den.
Mám dotaz. Přes PHP mám udělané přihlašování na jednu chráněnou stránku.
Když se člověk přihlásí tak to uloží nějaký cookie. Když dá odhlásit tak to to cookie smaže. Když ale ten člověk neklikne na odhlásit a jen zavře okno prohlížeče tak to cookie tam logicky zůstane (prakticky - když jsem si tam pak šel znova tak jsem se nemusel přihlašovat a už mě to rovnou pustilo dál do chráněné stránky). Ale to já nechci takže se ptám jak udělat aby při opuštění tý zabezpečený stránky se automaticky to cookie smazalo (kdyby někdo zapoměl dát Odhlásit). Asi to je uplně primitivní ale jsem začátečník a tak si to sám neumím napsat. Předem děkuji za odpovědi.
Casero
Profil
alex
třeba ji zadat limit trvanlibvosti:-D
Acci
Profil
Použij SESSION nebo cookie nenastavuj dobu expirace.
alex
Profil *
Casero
No jasny :-D . Ale neni to ono. To by bylo třeba po 20min smazání cookie ale co když tam bude návštěvník víc jak 20min. Tak ho to vykopne po 20 minutách. Pokud to dobře chápu.

Acci
SESSION ??? co to je ? Já psal že jsem začátečník. Ten skript na přihlašování jsem si našel na netu a tak ho potřebuju jen obohatit o to mazani cookie po opuštění stránky.

PROSIM POMOZTE !
Jan Tvrdík
Profil
alex
Nastuduj si SESSION a nebudeš mít problém. Když jsi zvládl cookies, zvládneš i session :-D
Casero
Profil
alex
session je skoro totéž co cookies...rychle se naučíš
alex
Profil *
Oki. Skusím se to SESSION naučit. Díky, ale určitě se ozvu zas ;-) (ptž to asi nepochopim).
alex
Profil *
Oki. Skusím se to SESSION naučit. Díky, ale určitě se ozvu zas ;-) (ptž to asi nepochopim).
Joker
Profil
alex
To by bylo třeba po 20min smazání cookie ale co když tam bude návštěvník víc jak 20min. Tak ho to vykopne po 20 minutách.