Autor Zpráva
Panther
Profil *
Dobrý večer, mám stránky s obsahem vkládaným pomocí include a parametry v adresách. Otázkou je, jak mám udělat chybovou stránku (404). Jestli ji mám nastavit jako stránku, která se includuje, neexistuje-li stránka z parametru nebo pomocí ErrorDocument, ale tady se zase vloží stránka z file_exists, pokud stránka z parametru neexistuje. Co s tím??? Možná jsem to vysvětlil poněkud krkolomně, ale jsem začátečník. Díky za pomoc...
X-mass
Profil *
Ja to mam jako prvni moznost... pokud stranka neexistuje tak se vlozi pomoci include "eror" stranka...
Panther
Profil *
Ale to zase nebude s hlavičkou 404, ne??
Panther
Profil *
Nikdo nic??
Leo
Profil
Kdyby slo jenom o ten kod 404, ten v php muzete nastavit taky. L
jrm
Profil
Záleží na tobě jaké vyhodnocování zvolíš. Můžeš to udělat např. přes .htacces s ErrorDocument, třeba:
ErrorDocument 404 index.php?file=404_error.php
a ve skriptu na stránce 404_error.php využít HTTP_REFERER podle článku na
http://interval.cz/clanky/perfektni-404/
kde dole je ke stažení to, co je popsáno v článku javascriptem, i v PHP.
Panther
Profil *
Díky za rady a tipy:-)
Panther
Profil *
Ještě mám dotaz, v PHP mám nastavenou stránku, která se zobrazí v případě nenalezení požadovaného souboru a když mám nastavený error 404 v .htaccess tak, jak rikal jrm, nehodí se tam ta 404, ale právě ta stránka, která se zobrazí v případě nenalezeni...
Dodávám, že adresy s parametrem mám přepsane pomocí mod_rewrite na statické. Ještě jednou díky:-)
Panther
Profil *
huuuups místo nehodí tam má být nahodí, jedno písmenko a jak to zmení vyznam...
Taky jsem se zapomněl zeptat co přesně chci, takže: Jak mam zaridit, aby se i pri nenalezeni includovane stranky zobrazila 404?
Panther
Profil *
Tak už jsem asi přišel, chyba je někde v přepisu dynamických adres na statické, když z .htaccess odeberu tento kód:
RewriteBase /ROOT

RewriteCond %{QUERY_STRING} ^pg=([^&]+)$
RewriteRule ^mainpage\.php$ %1.html? [R,L]